Na tom tretim valci je propalenej vejfukovej ventil. Dira v prumeru cca 8mm.... Jinak to takhle na oko vypada dobre. Zitra vyndam vsechny ventily a zjistim jak jsou na tom.
Ale nejspis to bylo jen tohle...
Nech současně vytáhnout písty a uvidíš,jak jsou zapečené kroužky.Písty vydrážkovat,dát nové kroužky a nebudeš mít problémy se spotřebou oleje.Máš to při jedné práci a při spotřebě jedněch těsnění.Nebudeš to muset dělat za dva měsíce znovu kvůli tomu,že ti to začne žrát olej.
a najeto to ma dle tachace 150t km, ale nevim kolik to ma ve skutecnosti.
jak rikal kamarad co to spravuje, ze to vypada jako by to melo nalitano 10x kolem koule a jezdilo to na mineral...
Asi blbej dotaz,ale to vadí,když je díra ve ventilu ? Vždyť jsou tam ještě 3 funkční.
A tedka normální dotaz
A vydrží to klika,když se udělá komplet vršek ?? Já jen co jsem viděl takhle "generálkovaný" Škodovky,tak vždycky potom odešla klika.
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol: