zdravim potřebuju poradit..za studena auto jede perfektně ale když se motor zahřeje a auto začne škubat a když šlápnu na plyn tak to vynechá válec a hltí se to... jde strašně cejtit benzín,když držim plyn i když auto jede na tři válce tak po chvíli začne blikat kontrolka motoru pokud povolim plyn a jede to na čtyři válce tak kontrolka zhasne a závada se neuloží takže mi na diagnostice nezjistí nic..
Mám auto opel astra coupé bertone 2.2 16v pokud jste měl někdo takovej problém a vyřešil jste ho tak mi prosím poraďte jak vyřešit problém už nevim kam šáhnout.
egr ventil je čistý svíčky jsou nový lampbda sondy jsou nový a pořád to dělá. děkuji za radu
Sice ti neporadím s autem,ale 3x stejné vlákno by už stačilo.
Jo co zkusit čidla teploty? Zkus při teplém motoru zachladit čidlo,pokud to po zchlazení čidla pojede normálně je to jasný.Možná si řídící jednotka myslí,že je motor furt studenej a jede furt v režimu studeného motoru.
Naposledy upravil(a) Mojmec11 dne 23 říj 2009, 18:13, celkem upraveno 2 x.
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:
čidla teploty mi proměřovali a to je v pořádku já nevim může to dělat třeba zapalovací lišta??? by mě zajímalo proč na astrách odchází ty lišty co je příčinou
To by mohla být možnost,vysvětlovalo by to ten smrad benzínu,a nebo ho tam jde moc a motor už se uchcává a nespaluje,tzn.vstřikovač nebo špatná/velká dávka benzínu.
Některé motory poznají když svíčka nepálí a vypnou vstřikovač,ale nevím jestli ten tvůj.
Já bych rozhodně zkusil vyblikat chyby ŘJ,náká tam být musí nebo jinou diagnostiku.Nebo písni Dennymu,o něčem podobném jsme se bavili v sobotu na srazu,na 99,99% si myslím,že by na to přišel.To 0.01% jsou skvrny na slunci,šotek v autě,pátek 13. a podobné záhadné jevy,které prostě nikdo nevyřeší.
Naposledy upravil(a) Mojmec11 dne 23 říj 2009, 18:42, celkem upraveno 1 x.
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:
to jo ale proč to dělá až po zahřátí motoru. já už jsem měnil vstřik na třetím válci ten mi odešel a když byl celej v háji tak to i za studena jelo na ři válce strkám do toho jen samí peníze a auto ne a ne jezdit. mám s tím jen potíže
Ja kdyz sem auto poprve privezl,tak mi to taky jezdilo na 3valce,ale ne za studena,doukud auto nebylo zahraty tak ok,po ohrati taky nic nedelalo.ale jakmile byla provozni teplota, po vy vypnuti,a opetovnem zapnuti motoru se rozsvitila kontrolka a jelo to na 3 hrnky.
No a Denny mi vymenil zapalovaci listu a od ty doby je pokoj.
Jak to popisuješ, měl jsem úplně stejné problémy. Vyměnil jsem svíčky, všechny filtry, vyčistil EGR, ale nic z toho to nebylo. Zajel jsem k mechanikovi, který dělá Oply a doporučil mi výměnu zapalovací lišty. Novou lištu nebyl problém vrátit, pokud by stará byla dobrá. Takže jsem bez rozpaků vyplázl 5 000,- Kč a od té doby šlape motor jak hodinky.