na jednu nádrž sem nejvíc najel 619 km. Tankováno Teplice u Olympie. Jízda do Klášterce nad Ohří + Nejdek-Vysoká Pec a zpět.(celkem asi 150km). Následující den Klášterec - Praha (Vinohrady ) a zpět Kl. a ještě Kadaň (256km) a zpět. Další den Chomutov a zpět (cca 40km). Poslední den Klášterec - Plzeň přes výše zmiňovanou Vysokou Pec a Vary v ranní špičce (zasekáno, kdo ví jak to tam teď vypadá.)-145 km + pár kilásků po Plzni a tankováno na Košutce u Obi. Samozřejmě sem jel většinou sám...asi půlka celé trasy ve dvou lidech. Spotřeba není zrovna super nízká jako u jiných ale předpisově sem asi nejel. Astře zdar
Podle mě záleží u 1.4 16V poměrně dost na otáčkách=rychlosti. Když jedu stejnou trasu 90km/h a pak zpět 110km/h tak je rozdíl ve spotřebě hned 1,5L.....nevim jakej rozdíl je v převodovkách modelů 1.4 - 1.6 - 1.8 co se týče zpřevodování, ale podle mě 4000ot/m při 130km/h na spotřebě neubere. Podle mě je dost krátká (k 1.4 teda akorát) ale kdo rád jezdí rychleji musí u benzínu počítat s vyšší spotřebou. Ve městě 8 - 9 l/100km neni problém, jelikož je to pořád brzda plyn, nebo člověk občas předjíždí ty lidi co jezděj na spotřebu. Mě osobně nebaví plyn jen lechtat, jízdu si vychutnávám,ale zase nejsem letec. Takže autu dám o co si žádá a moc to neřešim. Také se musí uvažovat opotřebení motoru a s ním se snižující účinnost - degradace výkonu. Docela by mě zajímalo jakej bude mít motor reálnej výkon po nalítanejch 185.000km. Já tam asi už těch 90 koní nemám...
Já te'dkom počítal spotřebu a papká mi to 5.9L/100 při rychlosti od 90 do 120Km/h
Ale ted tankuji na OMV a spotřeba se mi ještě snižuje.... 5.6 asi na té kvalitě něco bude... oproti např. Slovnaftu kde jsem donedávna tankoval 98natural ....
no ale co jsem zase tak slyšel ne od amatéru tak pokud se do auta tankuje nepředepsané palivo..jako např. já jsem tankoval natural 98 tak mi to žralo více a pokud ty tam tankuješ V-pover..to bude mít ještě více oktanu ne? možná nepatrně lepší dynamika, ale at spotřeba....
rychlyradim píše:no ale co jsem zase tak slyšel ne od amatéru tak pokud se do auta tankuje nepředepsané palivo..jako např. já jsem tankoval natural 98 tak mi to žralo více a pokud ty tam tankuješ V-pover..to bude mít ještě více oktanu ne? možná nepatrně lepší dynamika, ale at spotřeba....
V-Power ma stejne oktanu jako Natural 95 ..... me lepsi mazaci vlastnosti a hlavne motor poradne procisti od usazeneho karbonu
me se ta stavicka libi jede lepe a je zdrava ... do stare Fkove astry jsem dal jednou plnou nadrz Power Racing 100 oktanu a to jsi mel videt co to delalo s autem
no věřím že to dělá divy...ale jak já jsem lil do své astřičky 98okt ..tak mi to počase začalo cukat za studena atd...tak tam ted dávám z OMV 95...a vše je ok..a motor hezky šlape a je tichounky a ta spotřeba..hmmmmmmm
Musíš si vybrat dynamika vs. spotřeba
rychlyradim píše:Já te'dkom počítal spotřebu a papká mi to 5.9L/100 při rychlosti od 90 do 120Km/h
Ale ted tankuji na OMV a spotřeba se mi ještě snižuje.... 5.6 asi na té kvalitě něco bude... oproti např. Slovnaftu kde jsem donedávna tankoval 98natural ....
mě to při 90-120 žere 3,5l/100km
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Hmm, ze by byl takovej rozdil ve spotrebe mezi 2.0 a 2.2? Ja tuhle projel D1 z Prahy do Brna a z5 a prumer mi vysel 6,2. Pravda jel jsem 140 podle GPS a trochu jsem se vometal po Brne ... ale stejne.