sportovni vzduchovy filtr
Pro Vaši informaci, co se týče bavlněného fitru, tak lze pořídit i s čistící sadou za 2100kč. Vzhledem k tomu, že ušetří 0,2-0,3l/100km, tak je to zhruba řekněme 8kč na 100km na 10000km je to 800kč a na 30000km je to ušetřených 2400kč. takže od nějakých 27000km už šetříte.
Další věcí je, že ten papírový filtr tam 60000km nechá jen neználek a potom se divý, že mu to chlastá 7 a víc litrů na 100km navíc si zasírá váhu vzduchu a to všechno za ní. Pokud papír tak maximálně 10000km-15000km a musí ven. Takže do 10000km je to 6x výměna papíru, slušný od manna stojí 350kč někde i víc. Takže to je 1900kč.
Teď mi teda řekněte co je výhodnější. Jo a motor s bavlnou je o malilinko živější.
Franta
Další věcí je, že ten papírový filtr tam 60000km nechá jen neználek a potom se divý, že mu to chlastá 7 a víc litrů na 100km navíc si zasírá váhu vzduchu a to všechno za ní. Pokud papír tak maximálně 10000km-15000km a musí ven. Takže do 10000km je to 6x výměna papíru, slušný od manna stojí 350kč někde i víc. Takže to je 1900kč.
Teď mi teda řekněte co je výhodnější. Jo a motor s bavlnou je o malilinko živější.
Franta
- Reklama
úspora paliva je absolutní nesmysl zároveň jako živější motor - obojí je placebo, výměna vzduch filtru (podle opla) u benzínu na 60tis u dieslu 30tis, já měnim po 20tis, váhu vzduchu maj v astrách jenom diesly a tam je olejem napuštěnej filtr vražda váhy, originál filtr pro opla vyrábí filtron a ten stojí v autokelly 260 korunFranta píše:Pro Vaši informaci, co se týče bavlněného fitru, tak lze pořídit i s čistící sadou za 2100kč. Vzhledem k tomu, že ušetří 0,2-0,3l/100km, tak je to zhruba řekněme 8kč na 100km na 10000km je to 800kč a na 30000km je to ušetřených 2400kč. takže od nějakých 27000km už šetříte.
Další věcí je, že ten papírový filtr tam 60000km nechá jen neználek a potom se divý, že mu to chlastá 7 a víc litrů na 100km navíc si zasírá váhu vzduchu a to všechno za ní. Pokud papír tak maximálně 10000km-15000km a musí ven. Takže do 10000km je to 6x výměna papíru, slušný od manna stojí 350kč někde i víc. Takže to je 1900kč.
Teď mi teda řekněte co je výhodnější. Jo a motor s bavlnou je o malilinko živější.
Franta
jinak měnit filtr po 10 tis je trochu přecitlivělost...
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Možná, že většina lidí nerozezná rozdíl mezi 5,5 a 5.8 nebo 6 a 6,2, ale to je jejich problém a ne žádný placebo. Mám to exaktně odzkoušený na vícero typech aut. O tom větším výkonu jsem psal, že malinko. Váhy vzduchu má většina aut jestli opel v benzínu to přesně nevím, ale dráty k nějakému snímači tam má.
Franta
Franta
Greeny nemají takovou životnost. Ale K&N mají životnost 1 600 000 km.
http://www.riegger.cz/filtry.php?menu=filtry
http://www.riegger.cz/filtry.php?menu=filtry
Astra G coupe Z22SE
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
proc myslis bobe? ja mel v nexii sport. vlozku 50t km nez sem auto prodal a vydrzelaZigi píše:Filtr vydrzi,ale vlozka neLuky píše:To nevis nikdy... Chce to mit kliku.

SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
filtr
Hoj chlapi, máme astru 1,6 16V 100ps ... no a kdyz sem zasel za známýmn a řekl sem mu ze bych chtel zvednout výkon že koupím filtr vejfuk a sportovní rezonátor, tak se mi vysmál
Z toho plyne, že namontováním vzduchového filtru (otevřeného sání) výkon nezvednete. Určite to neni cejtit na sešlápnutí pedálu! Ja ho tam i tak namontoval bo sem chtel zvuk, no a nakonec výkon poznat samozrejme nebyl, ale zvuk to melo peknej. Takže, když chcete zvedat výkon, mnusíte do motoru, dovnitř, jak mi známej řekl. Známý dělá asi 35 let s auty. Tak co myslite má pravdu ? já osobne budu přemejšlet spíš na turbokitu jak na filtru. Ale to je na vás ... cao Michal. (necu delat chytrýho, jen sem se chtel podelit o zkusenost) 


- Cidla
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 08 srp 2006, 15:31
- Bydliště: kousek od Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem zkusil ze svého vytuněného Kadettka(bohužel sem mu ještě nenašel ženicha
) přendat sportovní filtr do mé astřičky a musím konstatovat, že na výkonu jsem to nepoznal jen zvuk byl excelentní
...ale abych ho dosáhl musel jsem ji mršce pořádně šlápnout na krček
...takže tam bych co by na spotřebě ušetřil to bych zase projel svižnou jizdou abych ho slyšel
..no takže nevím asi ho do astřičky nebudu pořizovat!




moje bývalka :-)
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
mam na prodej 1 KN filtr (vlozku). najeto asi 2000km, podam vcetne cistici sady za 1000kc.
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Ted v tydnu sem vymenil u Astry G 1.6 16V (X16XEL) origos vzduchovy filtr za sportovni K&N vlozku do originalniho airboxu. Motor se lehceji vytaci a v nizkych a strednich otackach ma vic sily. Ve vysokych sem ho jeste nemel moznost vyzkouset
Takze v podstate jen pozitivni zpravy. Projel sem par tras, ktere hodne jezdim a jelo se mi (nebo spis motoru) lehceji. Motor sem nemusel tak vytacet 


- Cidla
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 08 srp 2006, 15:31
- Bydliště: kousek od Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
No tak ač jsem říkal, že filtřík asi nebude tak už je v Astřičce šouplej
...nemyslím, že se změnilo něco zásadního, hezčí zvuk takovej hlubší svalnatější..a možná malinko jde lépe do otáček...ale za ty penízky co jsem ho koupil jsem spokojen:-)

moje bývalka :-)
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/