palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Příspěvek od Mike.S »

zajímalo by mně, kolik máte podle BC paliva v nádrži, když je ručička palivoměru na 1/2, včera jsem to sledoval při jízdě na dálnici, ručička na palivoměru ukazovala na 1/2 a podle BC jsem spálil 35 l, tzn. že jsem měl v nádrži nějakých 23 l, což teda rozhodně polovina nádrže není, na záfě je 58 litrová nádrž, co s tim, docela mě to s..e :roll:
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Reklama
 

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Příspěvek od Miguello »

Nemuze to byt tlakem v palivove soustave ze to ukazuje o trochu vic ?
Nicmene je to prece jen orientacni ukazatel,tak bych si z toho hlavu nedelal.Dulezite je aby blikal/svitil rezervu,toho si aspon clovek vsimne :)
Uživatelský avatar
kamarek
Příspěvky: 351
Registrován: 15 říj 2007, 21:09
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Příspěvek od kamarek »

mozno ti niekto v noci nalial 10 litrov paliva :lol:
Ale nie, mozno je to tym tlakom. ventil si rata cas otvorenia a pri nejakom tlaku tam prejde niekolko litrov paliva. Ak je iny tlak, tak ti to nesedi.....ale az tolko??? to sa mi zda privela
ASTRA G, 99, 1.6 X16SZR, EDÍCIA 100, STRIEBORNÁ METALÍZA
Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Příspěvek od Salám »

Taky mi to při půlce ukazuje spaleno víc paliva jak polovinu...a při tankování to pak +/- sedí..už byste si měli zvyknout, že některé věci v atře/zafiře jsou dělány na koleně :wink: ale za ty prachy neber to 8) :lol:
Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Příspěvek od Mike.S »

rozdíl pár litrů bych nebral v potaz, ale když to ukazuje, že máš 1/2 nádrže a ve skutečnosti tam je 1/3 :shock: tak to je moc i na mně
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Uživatelský avatar
Pico
Příspěvky: 740
Registrován: 14 čer 2008, 19:16
Bydliště: Bratislava

Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Příspěvek od Pico »

Skúšal si natankovať pri 1/2 nádrži podľa palivomeru doplna, koľko ti tam vojde ?
Astra II
Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Příspěvek od Mike.S »

ee, ale zkusím, počítám, že tento týden budu tankovat, tak to zkusím a případně i zdokumentuji
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Příspěvek od RomanK »

kamarek píše:mozno ti niekto v noci nalial 10 litrov paliva :lol:
Ale nie, mozno je to tym tlakom. ventil si rata cas otvorenia a pri nejakom tlaku tam prejde niekolko litrov paliva. Ak je iny tlak, tak ti to nesedi.....ale az tolko??? to sa mi zda privela
Na přívodu paliva je vždy regulátor tlaku paliva. Buď je na palivové liště, nebo v nádrži. Tlak paliva by se tedy měnit moc neměl.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Absinth
Příspěvky: 1483
Registrován: 18 pro 2011, 23:43
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Příspěvek od Absinth »

Chlapáci snad píšu do správnýho chlíva, kdyby ne ukamenujte mě.

Ale mám problém, možná.

Stalo se mi tenhle týden, dám klíč do 2 polohy všecko se rozsvítí zhasne co má ručička fuel metru dojede kam má nastartuju jedu a blik svítí mi rezerva, po chvíli se to sklidní a ručička je ok...

nicméne dnes a včera to začalo dělat jiné legrácky.

stejný postup , klíč do 2 , čekám , ručička do správné polohy, jenže nastartuju a ručička mi vyletí kamsi nahoru, pak klesne dolů a pak se postupně vrací do normálu.

Je pravda že paliva už moc nemám 1/2 - tý první čtvrtiny na palivoměru, prostě málo.

nicméně tohle mi přijde už trochu vadný.

mám zatím TID takže ten palivo asi neřekne.

Beru palivo na mušli a to V power 95

otázka?

Může to být tím že moje autí už je hladové?

Nebo CO mi tam mohlo odejít a s kolika korunkama se mám rozloučit?
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Uživatelský avatar
Lake292
Příspěvky: 845
Registrován: 30 srp 2011, 14:55
Bydliště: Brno

Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Příspěvek od Lake292 »

mozno mas nieco s plavakom v nadrzi?
tomas.guru
Příspěvky: 45
Registrován: 15 říj 2011, 13:06

Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Příspěvek od tomas.guru »

mne tiež robí niečo podobné, ručička niekedy dosť kolíše, ukazuje štvrtinu, na ďalšie naštartovanie polku z tej štvrtiny, na druhy deň zas viac ako tu štvrtinu :D a keď už je dosť málo benzínu, pri červenom poli, tak jednoducho spadne na uplnu nulu, aj keď viem, že tam je ešte aspoň 8 litrov.. serie to, ale dajak vážne to neriešim, predsa je to len 12ročné auto
Absinth
Příspěvky: 1483
Registrován: 18 pro 2011, 23:43
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Příspěvek od Absinth »

Neumím slovensky. :) :) :)

Co to je plavák v nádrži, kde to seženu a kolik palackejch za to dám ?
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Uživatelský avatar
Lake292
Příspěvky: 845
Registrován: 30 srp 2011, 14:55
Bydliště: Brno

Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Příspěvek od Lake292 »

plovak v palivovej nadrzi, bude ho treba asi vybrat skontrolovat precistit a co stoji novy netusim :) ale nie som niaky odbornik to je skor nazor lajka, tam by som zacal patrat :)
Absinth
Příspěvky: 1483
Registrován: 18 pro 2011, 23:43
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Příspěvek od Absinth »

tenhle měsíc pojede za známým co má ten hever co zvedne celou káru.

Tak asi k rozvodům a olejům přidáme aj kontrolu nádrže,...
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Uživatelský avatar
Rabbit_Z22SE
Příspěvky: 85
Registrován: 28 zář 2011, 13:26
Bydliště: Líbeznice
Kontaktovat uživatele:

Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži

Příspěvek od Rabbit_Z22SE »

Tak pokud mě mozek zase nešálí tak plovák by měl být součástí čerpadla a přístup k němu je pod zadníma sedačkama. Takže auto netřeba zvedat :wink:

Nicméně tyto zmaty které ukazuje palivoměr můžou být způsobené špatným (rozměj špatně mechnicky držícím) kontaktem na plováku a nebo prodřeným kabelem od plováku k budíku (prodřený kabel sem tam škrtne o kostru a ručka pak poskakuje).

Podle mě to není kritická závada takže můžeš v klidu zkoušet a hladat a uvidíš jestli to opravíš.
Odpovědět