
palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
zajímalo by mně, kolik máte podle BC paliva v nádrži, když je ručička palivoměru na 1/2, včera jsem to sledoval při jízdě na dálnici, ručička na palivoměru ukazovala na 1/2 a podle BC jsem spálil 35 l, tzn. že jsem měl v nádrži nějakých 23 l, což teda rozhodně polovina nádrže není, na záfě je 58 litrová nádrž, co s tim, docela mě to s..e 

Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
- Reklama
Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
Nemuze to byt tlakem v palivove soustave ze to ukazuje o trochu vic ?
Nicmene je to prece jen orientacni ukazatel,tak bych si z toho hlavu nedelal.Dulezite je aby blikal/svitil rezervu,toho si aspon clovek vsimne
Nicmene je to prece jen orientacni ukazatel,tak bych si z toho hlavu nedelal.Dulezite je aby blikal/svitil rezervu,toho si aspon clovek vsimne

Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
mozno ti niekto v noci nalial 10 litrov paliva
Ale nie, mozno je to tym tlakom. ventil si rata cas otvorenia a pri nejakom tlaku tam prejde niekolko litrov paliva. Ak je iny tlak, tak ti to nesedi.....ale az tolko??? to sa mi zda privela

Ale nie, mozno je to tym tlakom. ventil si rata cas otvorenia a pri nejakom tlaku tam prejde niekolko litrov paliva. Ak je iny tlak, tak ti to nesedi.....ale az tolko??? to sa mi zda privela
ASTRA G, 99, 1.6 X16SZR, EDÍCIA 100, STRIEBORNÁ METALÍZA
Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
Taky mi to při půlce ukazuje spaleno víc paliva jak polovinu...a při tankování to pak +/- sedí..už byste si měli zvyknout, že některé věci v atře/zafiře jsou dělány na koleně
ale za ty prachy neber to




EX Coupe 2001 2.2 Z22SE
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
rozdíl pár litrů bych nebral v potaz, ale když to ukazuje, že máš 1/2 nádrže a ve skutečnosti tam je 1/3
tak to je moc i na mně

Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
Skúšal si natankovať pri 1/2 nádrži podľa palivomeru doplna, koľko ti tam vojde ?
Astra II
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
ee, ale zkusím, počítám, že tento týden budu tankovat, tak to zkusím a případně i zdokumentuji
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
Na přívodu paliva je vždy regulátor tlaku paliva. Buď je na palivové liště, nebo v nádrži. Tlak paliva by se tedy měnit moc neměl.kamarek píše:mozno ti niekto v noci nalial 10 litrov paliva![]()
Ale nie, mozno je to tym tlakom. ventil si rata cas otvorenia a pri nejakom tlaku tam prejde niekolko litrov paliva. Ak je iny tlak, tak ti to nesedi.....ale az tolko??? to sa mi zda privela
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line

Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
Chlapáci snad píšu do správnýho chlíva, kdyby ne ukamenujte mě.
Ale mám problém, možná.
Stalo se mi tenhle týden, dám klíč do 2 polohy všecko se rozsvítí zhasne co má ručička fuel metru dojede kam má nastartuju jedu a blik svítí mi rezerva, po chvíli se to sklidní a ručička je ok...
nicméne dnes a včera to začalo dělat jiné legrácky.
stejný postup , klíč do 2 , čekám , ručička do správné polohy, jenže nastartuju a ručička mi vyletí kamsi nahoru, pak klesne dolů a pak se postupně vrací do normálu.
Je pravda že paliva už moc nemám 1/2 - tý první čtvrtiny na palivoměru, prostě málo.
nicméně tohle mi přijde už trochu vadný.
mám zatím TID takže ten palivo asi neřekne.
Beru palivo na mušli a to V power 95
otázka?
Může to být tím že moje autí už je hladové?
Nebo CO mi tam mohlo odejít a s kolika korunkama se mám rozloučit?
Ale mám problém, možná.
Stalo se mi tenhle týden, dám klíč do 2 polohy všecko se rozsvítí zhasne co má ručička fuel metru dojede kam má nastartuju jedu a blik svítí mi rezerva, po chvíli se to sklidní a ručička je ok...
nicméne dnes a včera to začalo dělat jiné legrácky.
stejný postup , klíč do 2 , čekám , ručička do správné polohy, jenže nastartuju a ručička mi vyletí kamsi nahoru, pak klesne dolů a pak se postupně vrací do normálu.
Je pravda že paliva už moc nemám 1/2 - tý první čtvrtiny na palivoměru, prostě málo.
nicméně tohle mi přijde už trochu vadný.
mám zatím TID takže ten palivo asi neřekne.
Beru palivo na mušli a to V power 95
otázka?
Může to být tím že moje autí už je hladové?
Nebo CO mi tam mohlo odejít a s kolika korunkama se mám rozloučit?
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
mozno mas nieco s plavakom v nadrzi?
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 15 říj 2011, 13:06
Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
mne tiež robí niečo podobné, ručička niekedy dosť kolíše, ukazuje štvrtinu, na ďalšie naštartovanie polku z tej štvrtiny, na druhy deň zas viac ako tu štvrtinu
a keď už je dosť málo benzínu, pri červenom poli, tak jednoducho spadne na uplnu nulu, aj keď viem, že tam je ešte aspoň 8 litrov.. serie to, ale dajak vážne to neriešim, predsa je to len 12ročné auto

-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
Neumím slovensky.
Co to je plavák v nádrži, kde to seženu a kolik palackejch za to dám ?



Co to je plavák v nádrži, kde to seženu a kolik palackejch za to dám ?
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
plovak v palivovej nadrzi, bude ho treba asi vybrat skontrolovat precistit a co stoji novy netusim
ale nie som niaky odbornik to je skor nazor lajka, tam by som zacal patrat 


-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
tenhle měsíc pojede za známým co má ten hever co zvedne celou káru.
Tak asi k rozvodům a olejům přidáme aj kontrolu nádrže,...
Tak asi k rozvodům a olejům přidáme aj kontrolu nádrže,...
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
- Rabbit_Z22SE
- Příspěvky: 85
- Registrován: 28 zář 2011, 13:26
- Bydliště: Líbeznice
- Kontaktovat uživatele:
Re: palivoměr vs. slutečný stav pliva v nádrži
Tak pokud mě mozek zase nešálí tak plovák by měl být součástí čerpadla a přístup k němu je pod zadníma sedačkama. Takže auto netřeba zvedat 
Nicméně tyto zmaty které ukazuje palivoměr můžou být způsobené špatným (rozměj špatně mechnicky držícím) kontaktem na plováku a nebo prodřeným kabelem od plováku k budíku (prodřený kabel sem tam škrtne o kostru a ručka pak poskakuje).
Podle mě to není kritická závada takže můžeš v klidu zkoušet a hladat a uvidíš jestli to opravíš.

Nicméně tyto zmaty které ukazuje palivoměr můžou být způsobené špatným (rozměj špatně mechnicky držícím) kontaktem na plováku a nebo prodřeným kabelem od plováku k budíku (prodřený kabel sem tam škrtne o kostru a ručka pak poskakuje).
Podle mě to není kritická závada takže můžeš v klidu zkoušet a hladat a uvidíš jestli to opravíš.