Dneska jsem jel do Olomouce, najel jsem na dálnici, šlápl na plyn a jak se dostala ručička k 130-140km/h přibrzdilo (před tím jemně cukalo) a rozsvítil se servisní klíč. Když zastavím vypnu klíč a znovu nastartuji, nesvítí, sešlápnu plyn, držím rychlost na 5 stupni a 120-130km, opět to samé, když by mělo zrychlit na více než 140, opět servisní klíč
Přes 130km se přepne auto do "nouzáku"
Přes 130km se přepne auto do "nouzáku"
Zdravím Vás zase, tak vidím, že se auto začíná sypat víc a víc
Dneska jsem jel do Olomouce, najel jsem na dálnici, šlápl na plyn a jak se dostala ručička k 130-140km/h přibrzdilo (před tím jemně cukalo) a rozsvítil se servisní klíč. Když zastavím vypnu klíč a znovu nastartuji, nesvítí, sešlápnu plyn, držím rychlost na 5 stupni a 120-130km, opět to samé, když by mělo zrychlit na více než 140, opět servisní klíč
Auto začalo dýmit, tak jsem jel kolem 110 a jemný plyn, aby mi to zase nezačalo dělat binec. Po výměně celé spojky začala svítit kontrolka elektronicky řízené chlazení motoru (nevím zda-li to má nějakou spojitost). U chlazení (před intercoolerem turba) je gumová hadice, která mi praskla, mám ji teď předělanou izolačkou, která se stejně prodiravěla, myslíte si, že to může mít nějakou spojitost s dýmením z výfuku (nikdy to tak nečoudilo) a s tím, že se mi rozsvící servisní klíč? Kdysi se mi klíč rozsvícel a dělalo to opět na dálnici v Opelu mi řekli, že nic nezjistí pokud nebude servisní klíč svítit, ale asi že to vypadá na EGR, ale tehdy se problém vyskytl, když jsem např. 20km jel stabilní rychlostí nebo foukal vítr dopředu a já jel do mírného stoupání, teď to opravdu dělá tak jako by se přes nějaký odpor vzduchu musel motor více snažit a rozsvítí se servisní klíč a omezí otáčky a rychlost
Máte s tím někdo zkušenost či mi poradíte co bych měl zkontrolovat? Má to spojitost s tou hadicí u turba k intercooleru? Dík moc za každé nasměrování k řešení problému
Dneska jsem jel do Olomouce, najel jsem na dálnici, šlápl na plyn a jak se dostala ručička k 130-140km/h přibrzdilo (před tím jemně cukalo) a rozsvítil se servisní klíč. Když zastavím vypnu klíč a znovu nastartuji, nesvítí, sešlápnu plyn, držím rychlost na 5 stupni a 120-130km, opět to samé, když by mělo zrychlit na více než 140, opět servisní klíč
Opel Astra Carravan 2.0 DTI 16V - Y20DTH - r.v. 2003
- Reklama
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přes 130km se přepne auto do "nouzáku"
Máš prasklou hadici tlakového vzduchu a ty hned EGR ventil
.
To jako by mi teklo střechou do baráku a já kvůli tomu nechal vyměňovat okna
Dej do pořádku vzduchové vedení a pak se starej dál.
To jako by mi teklo střechou do baráku a já kvůli tomu nechal vyměňovat okna
Dej do pořádku vzduchové vedení a pak se starej dál.
Re: Přes 130km se přepne auto do "nouzáku"
No to mám ale jen u TURBA, právě jsem nevěděl, zda-li to může dělat problém a způsobovat kouření auta a rozsvícenou kontrolku elekotrnického řízení chlazení, novou trubku bych měl mít od Igora, pokud to bude ta samá. Co se týká EGR ventilu, tak to dělalo ještě před tím než něco s nějakou trubkou bylodenny píše:Máš prasklou hadici tlakového vzduchu a ty hned EGR ventil![]()
![]()
.
To jako by mi teklo střechou do baráku a já kvůli tomu nechal vyměňovat okna![]()
![]()
![]()
Dej do pořádku vzduchové vedení a pak se starej dál.
Opel Astra Carravan 2.0 DTI 16V - Y20DTH - r.v. 2003
Re: Přes 130km se přepne auto do "nouzáku"
Jak psal denny, nejdříve vyměň hadici u turba, pak teprve můžeš řešit dále... Pokud pojedeš na celorepublikový sraz v září k Joelovi, tak tam ti to někteří machři zdiagnostikují mnohem lépe, než v servise - vlastní zkušenost 
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přes 130km se přepne auto do "nouzáku"
Tak,kde máš tu hadici praskou?Jestli mezi turbem a chladičem vzduchu,tak ti utíká tlakový vzduch a místo do motoru si ho foukáš pod kapotu a tak se nediv,že ti pádá vůz do nouzáku,když si změří nasátý vzduch a pak mu nesedí stav tlaku v sacím potrubí.
Re: Přes 130km se přepne auto do "nouzáku"
Na srazu jsem ještě nebyl, no a pokud ji nebudu mít v cajku, tak tam raději nepojedu nebo bych si ještě udělal ostuduAstraMan píše:Jak psal denny, nejdříve vyměň hadici u turba, pak teprve můžeš řešit dále... Pokud pojedeš na celorepublikový sraz v září k Joelovi, tak tam ti to někteří machři zdiagnostikují mnohem lépe, než v servise - vlastní zkušenost
Opel Astra Carravan 2.0 DTI 16V - Y20DTH - r.v. 2003
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přes 130km se přepne auto do "nouzáku"
A nebo ti ten co dělal spojku někde nějakou tu dírku vyrobil a něco třeba nepřipojil........atd atd.atd .To by ses divil,co někteří umělci dovedou.A nejhorší je tu jejich chybu najít.
Re: Přes 130km se přepne auto do "nouzáku"
To mě napadlo, jenže jsem kontroloval všechny konektory a vystříkal je, stejně nic, u turba jak je kovová trubka která jde do intercooleru (ještě před tou gumovou hadicí) někde ze spodu trošku profukuje, prý tam nemá být žádné těsnění, je tam jen kovová sponka, která se přitáhne a má to držet, musím to celé pořešit, myslím si, že je tam opravdu více věcí, nikdo na to nemá čas, tak to budu muset právě nějak pořešit zatím sám a pak už jen diagnostika.
Opel Astra Carravan 2.0 DTI 16V - Y20DTH - r.v. 2003
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přes 130km se přepne auto do "nouzáku"
No a trubka má mezi turbem/v něm je malá drážka/zapuštěný těsnící o kroužek.Tak jednu chybu už máme 
Re: Přes 130km se přepne auto do "nouzáku"
No já to měl sundané a tvrdil jsem, že tam musí být těsnění, bylo mi řečeno, že tam nic není a drží to jen ta kovová spojka ... Děkuji za informaci, těsnění seženu, vyměním společně s hadicí ;o) Tak máme o problém méně, myslím si, že ještě 4 problémy a pak dojedu i na sraz ;o)
Opel Astra Carravan 2.0 DTI 16V - Y20DTH - r.v. 2003