 
 Schema samotného zapojení upravuji podle počtu oken.
Jinak moduly nevyrábím za účelem zisku (dělám to spíš pro klub a tak abych neprodělal), ale rád vyrobím modul každému, kdo mě o to požádá (zatím to tak nějak stíhám). Víc po SZ.
 
 
 . Jinak, kdo se na to opravdu necejtí, rád mu to u mě v práci zapojím. Aspon mi to tu uteče
. Jinak, kdo se na to opravdu necejtí, rád mu to u mě v práci zapojím. Aspon mi to tu uteče 

 Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
   Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
 
  
 Dakujem !APiK píše:Schema je stejné. Místo tranzistoru MOS-FET a interval doby zavření oken lze nastavit pomocí kapacity kondenzátoru (ideálně 220uF) a k němu paralelně vybíjecí rezistor (podle počtu oken a doby jejich zavírání) - univerzálním rezistorem je rezistor 22k - 39k.
 takže modul od apíka se montuje k noham spolujezce do centralu DO jestly jsem dobre pochopil  takze zdelam kryt a podle navodu a barev dratku to napojim .na piny?? a tema rychlospojkama to tam nacvakam ??boužel se na to pta každy ale ja lama to nak nechapu tak soráč  radši ze 3zeptam než neco p.sra.
  takže modul od apíka se montuje k noham spolujezce do centralu DO jestly jsem dobre pochopil  takze zdelam kryt a podle navodu a barev dratku to napojim .na piny?? a tema rychlospojkama to tam nacvakam ??boužel se na to pta každy ale ja lama to nak nechapu tak soráč  radši ze 3zeptam než neco p.sra. 
 
  
| Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |