problémy s novým autorádiem
problémy s novým autorádiem
vyměnil jsem origo autoradio za jiné a při vytažení klíčku ze zapalování se radio vypne a vynuluje.. dá se to nějak vyřešit? v jinem autě normálka bez problému a rádio má iso konektro, žádná předělávka...
Asterka 1.8 16V sedan
- Reklama
Re: problémy s novým autorádiem
Je to tu uz urcite pisane len treba HLADAT-ale nevadi.Tvoj problem bude vtom ze musis prehodit kabliky:stale napajanie + a spinane napajanie+.Su to farby vodicov žlta a červena.
Astra G caravan 1.7CDTi
Diagnostika OP-COM-Martin a okolie
Diagnostika OP-COM-Martin a okolie
Re: problémy s novým autorádiem
určitě??? je to ověřené? a jakto? to neni euro iso ????
Asterka 1.8 16V sedan
Re: problémy s novým autorádiem
No ISO konektor to je ale Opel,Škoda a ine.maju tieto dva kable prehodene.Origo radia funguju tak ako maju,ale ine znacky (SONY,Pioneer,....) je treba prehodit.Netreba kable prehadzovat v origo iso konektore-daju sa prehodit pekne na redukcii co ide od ISO koncovky do Radia.Ake mas radio??
Astra G caravan 1.7CDTi
Diagnostika OP-COM-Martin a okolie
Diagnostika OP-COM-Martin a okolie
Re: problémy s novým autorádiem
a teraz čitam ze mas radio s ISO konektorom tak tam nemas ziadnu redukciu.no prehodit to budes musiet na origo ISO koncovke.Nic sa nemoze pokazit ked tieto dva kable prehodis
Astra G caravan 1.7CDTi
Diagnostika OP-COM-Martin a okolie
Diagnostika OP-COM-Martin a okolie
Re: problémy s novým autorádiem
já je nepřehazuj žlutej dávám k červenýmu na iso redukci sem měl nato i konektory
- Štráda
- Příspěvky: 1679
- Registrován: 02 led 2009, 23:08
- Bydliště: Mar. lázně (Marihuánky)
- Kontaktovat uživatele:
Re: problémy s novým autorádiem
Pokud nevíš jak,tak žlutej drát(remote či pamět) musí být stále napojen pod proudem-drží ti pamět rádia bez klíčku.Červenej je pouze spínací kabel pro rádio a jde na něj napětí pouze při klíčku!Vem ten červenej a přidej ho ke žlutému,půjde ti rádio i bez klíčku a bude držet pamět!!!Většina napájecích kabelů(svazek u rádia)maj na sobě svorky a dá se tento bajpás pouze přehodit,pokud to tvé rádio nemá,tak to budeš muset ucvaknout a nasvorkovat a oizolovat-udělej to na svazku rádia,do autosvazku pro rádio se nemontuj!
High Flow Head-Modrá Raketa z ML... michalstrasser@seznam.cz qip 387819619 tel.737117644 Facebook Michael Štráda
Hellracer Štráda
Hellracer Štráda
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: problémy s novým autorádiem
JAMES.R Všecky tvoje témata se tady už všude řešily, plasty, rádio, kde jaká kravina, tak buď tak laskavý a používej funkci HLEDAT, pořád zakládáš nové vlákna... !!! Ještě něco takového, tak to okamžitě mažu. Nejsi tady první den 

Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: problémy s novým autorádiem
Sorry ze otravujem...Ale nasiel som na ISO konektore este jednu vec...prud po zapati osvetlenia....a aj som to meral a je to pravda....inac je mrtvy,iba ked zapnem parkovacky alebo stretavacky tak tam je prud..naco je tato funkcia? A este potom tam je nejake ovladanie anteny..alebo daco podobne....Je to na tej scheme popisane co som nasiel tu na fore.....
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: problémy s novým autorádiem
Napětí po zapnutí osvětlení je pro osvětlení kulatého tlačítka originálního rádia i když je vypnuté.
Ovládání antény je +12V spínaných s rádiem pro napájení anténního zesilovače.
Ovládání antény je +12V spínaných s rádiem pro napájení anténního zesilovače.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Re: problémy s novým autorádiem
Apiku diky moc....NO v Corse mame Philipsa a nema ISO konektor, a je tam nejaka suviks polepena redukcia.Hmm, lebo to osvetlenie neni pripojene....tak teda ani nemusi, Ale ten antenny zosilovac by som teda mal mat pripojene na radiu? Hmm, ten zosilovac sa nachadza kde, v radiu? Mam ho teda pripojit?BO v tej redukcii je este jeden volny kabel, tiez takej farby ako ide z ISO konektora, len je nespojeny....
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: problémy s novým autorádiem
Anténní zesilovač se nachází v základně antény (černej špunt, do kterýho šroubuješ prut) - v něm je elektronika. Dneska jsem to už někam psal....
Napájení může být po koax. kabelu, ale u Aster bylo spíš externí, tzn. že s koax. kabelem vede k anténě (základně) ještě jeden kablík (myslím že by měl být černý). Tzn., že tento kabel připojíš na příslušný PIN ISO konektoru, který je jako ANT PWR. Dá se to i změřit. Po zapnutí rádia + 12V. Tento kabel (v ISO) bývá tuším oranžový, ale to mě neber prosím za slovo.
Napájení může být po koax. kabelu, ale u Aster bylo spíš externí, tzn. že s koax. kabelem vede k anténě (základně) ještě jeden kablík (myslím že by měl být černý). Tzn., že tento kabel připojíš na příslušný PIN ISO konektoru, který je jako ANT PWR. Dá se to i změřit. Po zapnutí rádia + 12V. Tento kabel (v ISO) bývá tuším oranžový, ale to mě neber prosím za slovo.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Re: problémy s novým autorádiem
Diky a v Corse B by to malo byt v podstate to iste...bo ja riesim radio v Corse.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999