Omlouvám se za dlouhou odmlku, ke starostem s autem mne ještě sklolila záda, kdo to zažil, pochopí. Veliké poděkování Trdlovi - druhý den po kontaktu mi z Liberce přijel do Děčína udělat diagnostiku, výsledek zde publikoval. Auto má od včerejška v práci denny, tak to vypadá, že opět budu v klidu jezdit. Vzpoměl jsem si ale na jednu věc, možná je zde souvislost, možná ne, možná to někomu pomůže jako varování. Týká se asi všech dieselů. Byl jsem měsíc před "smrtí" čerpadla na technické. Za stav auta mě pochválili, ale neprošlo na emisích - nadměrná kouřivost. Hodnotu teď přesně nevím. Viditelné to ale nebylo. Dostal jsem na místě radu - koupit si u nich aditiv, nalít do plné nádrže a auto pořádně protáhnout. Příčina je prý v tom, že motor jízdou po městě a na krátké vzdálenosti pořádně neohřeji. Poslechl jsem, koupil aditiv(300 ml do 30-50l paliva, dodává W.rth, název saBesto DIESELADITIV CR, vyrobeno v EU, cenovka 405,-Kč. Nic jiného jsem o tom nezjistil), nalil do plné nádrže a najel jsem asi 40 km . Auto nekouřilo, ale po té jízdě byl zadní nárazník kolem výfuku černý. Ještě ten den znova na emise, vše v pořádku, po ujetí asi 500 km odešlo čerpadlo. Závěr - čerpadlo již mohlo být načaté(proto ta kouřivost ?), nebo také ne a potom ho mohl dorazit ten aditiv, který jsem tam já vů. dobrovolně nalil.
Aditiva čerpadlu neuškodí. V tom problém nehledej. A už vůbec nemusíš hledat problém u výrobku od Wurth.
Jinak jsem moc rád, že jsi se ozval, už jsem myslel, že jsi po mé diagnostice na astru zanevřel. Takže teď jen držím palce ať to dá denny dohromady za nějakou super cenu a astra ti pak dělá jen radost. Mimochodem, máš jí velice pěknou.
Přivezl to kámoš odtahem.Ráno jde čerpadlo k renovaci a příští týden i s novými rozvody bude čekat na majitele.
To agla:čerpadla VP 30 a VP44 odcházejí bez varování.
Člověče denny, agla mi psal SZ, když jsem si ji přečetl, až se mi rozbije mé budoucí auto (asta H kombi 1,7 cdti), vím kam ho vezu na opravu. Jen doufám, že na mně budeš mít čas, při těch tvých cenách....
Ahoj, naléhavě prosím o pomoc!
Mám podobný problém. Při jízdě mi Astrička cukla, motor se vypnul a auto jsem odstavil na krajnici. Po znovunastartování jsem naštěstí dojel domů.
Diagnostika mi nahlásila tyto chyby:
0400 - Nesprávný signál ventilu EGR
0725 - Poškození v obvodu/systému vstupu otáček motoru/převodovky
1335 - Nesprávný signál otáček motoru pro řídicí jednotku vstřikovacího čerpadla
1631 - Poškozená řidicí jednotka vstřikovacího čerpadla
V autě je asi 3 roky staré čerpadlo, vypadá to že odešla řídící jednotka a na to se nabalujou další chyby. Dá se tato řídící jednotka někde sehnat, nebo je možná její oprava, nebo repase? Kolik to asi stojí?
Díky za pomoc
Opel Astra Caravan "G"
1,7 TD - r.v.1999
motor: X17DTL
ptychozoon ...nejdříve mi odešla převodovka, pak motor, pak se mi zlomila za jízdy tyč řízení. Motorek stěračů a alternátor byli skutečně jenom rozcvička. No a teď mě zlobí palivové čerpadlo a EGR .... ...ale stejně mám svoji Astru rád!
Astra Caravan 1,7 TD
motor: X17DTL
r.v.: 1999
Nemůže být tento problém způsobený právě jenom nesprávnou činností AGR?
Nejsem automechanik a ani zdaleka motorům nerozumím a moje Astra ma trápí skutečně víc než by bylo zdrávo, ale snažím se přijít věci na kloub, není špatná funkce řídící jednotky vstřikovacího čerpadla způsobena nefunkčností AGR??? Já vím že je to možná fakt blbá otázka, ale jak říkám, jsem naprostý amatér, sorry... a dikes za každou pomoc.
ptychozoon ...nejdříve mi odešla převodovka, pak motor, pak se mi zlomila za jízdy tyč řízení. Motorek stěračů a alternátor byli skutečně jenom rozcvička. No a teď mě zlobí palivové čerpadlo a EGR .... ...ale stejně mám svoji Astru rád!
Astra Caravan 1,7 TD
motor: X17DTL
r.v.: 1999
OK, dík za pomoc Myslím že to auto má hodnotu toho čerpadla, je to fakt šílená darda
ptychozoon ...nejdříve mi odešla převodovka, pak motor, pak se mi zlomila za jízdy tyč řízení. Motorek stěračů a alternátor byli skutečně jenom rozcvička. No a teď mě zlobí palivové čerpadlo a EGR .... ...ale stejně mám svoji Astru rád!
Astra Caravan 1,7 TD
motor: X17DTL
r.v.: 1999
Tak mi auto tak z ničeho nic přestalo táhnout, motor po zastavení šel ještě cca minutu v nepravidelných otáčkách volnoběhu (spíš se teda klepal, jako když je to jeho poslední a chce vyskočit z auta ) a už nešel nastartovat. Na diagnostice mám chybu 1651 Nesprávné signály z magistrály CAN a 1631 Poškozená řidicí jednotka vstřikovacího čerpadla. Chyby sice jdou vymazat a znovu se neobjeví, ale motor stejně nenaskočí. Znamená to, to co si myslím ... že jako musím koupit nový čerpadlo???