Toto funguje na 100% na Astre G teda aspoň na mojej



Jestli chceš programovatelný cyklovač,
tak musíš udělat tohle -
1. koupit cyklovač do Feldy - AEV 2062 (cca.200 kč)
označení kontaktů na relé není, musíš se podívat
na http://www.gogohy.szm.sk/2062.GIF tam je to popsané
2. původní relé vytáhneš, opíšeš si označení kontaktů
3. sundáš kryt kolem volantu, aby ses dostal k páčce
stěrače
4. vyndáš páčku i s konektorem, vyndáš páčku z konektoru
5. u kontaktů na páčce najdeš jejich označení
6. u páčky jsou důležité dva kontakty -
J a W ( nebo WF )
J je pro funkci stírání
W je pro funkci ostřik a stírání
pokud tam náhodou bude označení jiné, jednoduše si
zkoušečkou můžeš "propísknout", které kontakty
jsou spínané ( J a W proti třetímu - myslím 53 )
7. Teď propojíš nové relé takto -
a) relé 53M - do kontaktu původního relé 30
b) relé 53S - do kontaktu původního relé 87A
c) relé 15 - do kontaktu původního relé 87
d) relé I - na kontakt J páčky
d) relé T - na kontakt W páčky
e) relé 31 - na kostru
Poznámka: Pôvodné relé je v poistkovej skrinke cca v strede. (neviem to inak popísať)
Po vybraní nefunguje origo cyklovač - tak zistíš či je to TO relé

8. Toť vše, nové relé můžeš uchytit v pojistkové
skříni na suchý zip, mista je tam dost.
Původní kabely, co vedou od páčky, není třeba přerušovat,
pro propojení s novým relé stačí tyto kabely kousek
odizolovat a propojovací kabely na ně připájet.
Jinak - původní kabel ke kontaktu J vede od multitimeru,
ke kontaktu W vedou dva, jeden od multitimeru a druhým
se spíná ostřik.
Stírání v poloze I a II zůstává zachováno