 . Si tady tak notujem a popisujem co RomanK vymyslel
 . Si tady tak notujem a popisujem co RomanK vymyslel   .
 . . Si tady tak notujem a popisujem co RomanK vymyslel
 . Si tady tak notujem a popisujem co RomanK vymyslel   .
 .
Já jsem to nepochopil.APiK píše:Myslím, že teď už museli pochopit funkci zapojení i laikové. Si tady tak notujem a popisujem co RomanK vymyslel
.
 Ale udělal jsi to hezky choděj bez problémů oba - jak na 2, tak na 4.
  Ale udělal jsi to hezky choděj bez problémů oba - jak na 2, tak na 4.   
   
 
Zavírání oken klíčkem Ti v tom případě taky funguje jen na 3 okna. Jeden člen tady (nejmenovaný) má podobný problém, ale protože se s ním snad brzo uvidím na srazu a jeho káru tam kompletně rozebereme, třeba na něco přijdeme.Wylibald píše:Nevíte proč mi to stále běhá jenom na tři okna? I když jsem nastavil dorazy všech oken.
 Ke každému motorku okna je přiveden ten červeno/žlutý vodič od modulu centrálního zamykání, dobře známý z výše uvedených schemátek. Pokud se některé okno nezavírá společně s ostatními je někde tento vodič přerušen. Například u pantu ve dveřích. Odzkoušet se to dá jednoduše. Když se propojí s kostrou auta, musí se okno zavřít (pozor, zavírají se ve dvojicích).
 Ke každému motorku okna je přiveden ten červeno/žlutý vodič od modulu centrálního zamykání, dobře známý z výše uvedených schemátek. Pokud se některé okno nezavírá společně s ostatními je někde tento vodič přerušen. Například u pantu ve dveřích. Odzkoušet se to dá jednoduše. Když se propojí s kostrou auta, musí se okno zavřít (pozor, zavírají se ve dvojicích). 
 
 DÍKY
 DÍKY   
   
  
 A nezapomeň teď v těch ranních zimách otevřít za jízdy všechny 4 okna, jen proto, abys je pak mohl zamknutím zavřít.
 A nezapomeň teď v těch ranních zimách otevřít za jízdy všechny 4 okna, jen proto, abys je pak mohl zamknutím zavřít.   .
 .Tak ako? Nikto by to nevedel?kukajz píše:Ja keď nemám origo dialkové (origo DO v klúči sa mi pokazilo a tak mám dorábané poplašné), tak som rozmýšlal, že ja nemám inú možnosť ako mať spojené tie dva dráty. Dočasne to mám riešené vypínačom, keď dlho stojím aby sa mi nevybíjala bateria. Tak som myslel, že by to chcelo nejaký obvod, ktorý po zapnutí klučika zopne relé, ktoré spojí tie dva dráty. Po vypnutí klučika ostane ešte cca 1 minutu zopnuté relé (to by malo stačiť,kým vystúpim a zamknem) a po tej minúte sa rozopne. Nenašiel by sa nejaký "koumák", čo by to vedel navrhnúť?
Já ti dám zbytkovej, KLIDOVEJ ty strejdo.Defender píše:Takže Apíku mně to funguje na 4 s alarmem suprově, dokonce Roman naměřil téměř neměřitelnej zbytkovej odběr, takže palec nahoruDÍKY


 
  
 vždyť jo
 vždyť jo   , já už jsem jednou tady někde psal že se s ELE nemusíme
 , já už jsem jednou tady někde psal že se s ELE nemusíme   
  
 .
 . 
   
   
  
| Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |