Arwy píše:Peknú úkážku poklesu výkonu som zažil v Chorvátsku pri ceste na Sv. Jur, kde z nulovej nadmorskej výšky sa šplhá až na zhruba 1700 metrov nad morom. Ale tam to skôr ako s teplotou súviselo s hustotou vzduchu. A to že auto nešlo bolo naozaj cítiť. Posledných 200 metrov som musel ísť len na 1, na 2 s pedálom na podlahe motor nevládal.
Takze si dovedes predstavit, jak to vypada v Bogote, kde jsem necely dva roky pobejval, je to skoro ve 3000m nad morem. Ve spojeni s jejich "kvalitnim" benzinem je to horor, 140konovej 2.0 v Mazde 6 se chova jak 1.4 ve Fabii u nas
tappaja píše:Rek bych, ze u karburatorovejch aut to bude poznat vic, nez u motoru rizenych RJ, kde se rizeni motoru prispusobuje vic faktorum a je zavisly na mnoha cidlech. Takze ten motor jede prakticky ve vsech rezimech stejne.
Nicmene i z tech karburatoru to za chladu, deste zadnou megaraketu neudela, ale jak rikas, muze to byt zivejsi. Nicmene tenhle pripad, co se tu popisuje, s timhle popisovanym jevem nema co delat.
karburátory jdou rychleji do otáček než vštřiky, takže vliv okolní teploty jde poznat líp u aut co mají karbec
Arwy píše:Peknú úkážku poklesu výkonu som zažil v Chorvátsku pri ceste na Sv. Jur, kde z nulovej nadmorskej výšky sa šplhá až na zhruba 1700 metrov nad morom. Ale tam to skôr ako s teplotou súviselo s hustotou vzduchu. A to že auto nešlo bolo naozaj cítiť. Posledných 200 metrov som musel ísť len na 1, na 2 s pedálom na podlahe motor nevládal.
Takze si dovedes predstavit, jak to vypada v Bogote, kde jsem necely dva roky pobejval, je to skoro ve 3000m nad morem. Ve spojeni s jejich "kvalitnim" benzinem je to horor, 140konovej 2.0 v Mazde 6 se chova jak 1.4 ve Fabii u nas
někde jsem slyšel, že motory, který jsou určený do různých zemí jsou vždy naladěny trochu jinak (kvůli vlhkosti počasí), protože jinak by to auto jelo třeba v Rusku a jinak v Itálii
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI. Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel. Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Arwy píše:A čo ešte mrkúť na čidlo podtlaku vzduchu v saní?
I na to jsem myslel, poridil jsem kvuli tomu pretlakovou-podtlakovou pumpu a taky ho budu umet zmerit dynamicky na osciloskopu. Ale to podle TECH2 nevykazuje zadny prapodivny hodnoty.
Tento typ motora by mal získavať informáciu o množstve nasávaného vzduchu z čidla podtlaku. V nejakej literatúre som čítal že čidlo teploty nasávaného vzduchu sa využíva len pri štarte motora, ale neviem či sa to vzťahuje aj na Multec.
A ako tu už bolo písané, nie je naozaj pre prímorské krajiny nejaký iný softvér pre riadiacu jednotku? Veď Ty si už na tom aute premeral a zdiagnostikoval už všetko čo sa dalo - som zvedaví že kde bude nakoniec zakopaný pes.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI. Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel. Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL