Takze od vcera som snad stastnym majitelom Opel Astra 1,7 DTi s motorom Y17DTL Isuzu, ktoru som vymenil za moju starsiu Astricku F 1,7 TD. Auto je dovezene z nemecka, vyrobene v roku 2003 a ma nabehanych 90 000 km. Pocas cesty som si vsimol par rozdielov a jednu taku snad mensiu zavadu. Takze slo by o to, ze motor ma niekedy - vacsinou, nie vsak stale trosku kolisave otacky na volnobeh, rucicky otackomera beha hore dole asi 1mm a 1mm. Pocut to aj na motore, kde by mohol byt problem? A tie rozdiely su take, ze staci mi snad o nich popisat, kto s tym ma skusenosti, ci to tak ma byt alebo sas s tym da nieco urobit. Ked pridavam, a zaradujem vacsinou z 1 do 2 obcas aj z 2 do 3, otacky idu velmi pomaly dole, resp. ostanu asi sekundu na tych otackach, kedy som vyslapol spojku. No ked trosku vytocim motor, cca cez 2500 - 2700 otacok a preradujem, tak to je bez problemov. No a druha taka vec, ze motor od volnobeznych otacok, tiez len niekedy, po cca 1900 otacok, kedy asi podla mna zabera turbo, ide ako lemra Smile a potom dost citelne prida, nemalo by to byt plynulejsie? Niekedy to ide ako hodinky. A este nieco ma napadlo, pri mensich otackach, cca 1000 - 1500 mozno trosku viac, ak drzim rovnomerne plyn pripadne chcem pridat, tak trosku je to take skackave a to robi na 1,2,3 neviem ci presne aj 4 stupni, 5 som este nemal v takych nizkych otackach zaradene Smile Dakujem Vam za prispevky pomoc a rady.
edit by Trdlo: přesunuto do správné sekce
Trosku info o Astre G 1,7 DTi
Trosku info o Astre G 1,7 DTi
Opel Astra NJOY 1,7 DTi (Y17DT) 2003
- Reklama
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 02 pro 2008, 20:05
Re: Trosku info o Astre G 1,7 DTi
Zdar mám Corsu se stejným motorem a chová se to naprosto přesně tak jak popisuješ, auto má natočeno 100 000 doložených v servisu, byla dělaná diagnostika prý vše šlape jak má řeším to tak že ten motor tolik nepodtáčím pak to jede normálně ale je pravda že jsem si toho všeho co popisuješ také všiml, obávám se že to je prostě vlastnost toho motoru
Re: Trosku info o Astre G 1,7 DTi
Ak máš to auto rád, ani to nerobedulo píše:A este nieco ma napadlo, pri mensich otackach, cca 1000 - 1500 mozno trosku viac, ak drzim rovnomerne plyn pripadne chcem pridat, tak trosku je to take skackave a to robi na 1,2,3 neviem ci presne aj 4 stupni, 5 som este nemal v takych nizkych otackach zaradene Smile Dakujem Vam za prispevky pomoc a rady.

Re: Trosku info o Astre G 1,7 DTi
Turboefekt u tohodle motoru normalni, to pocukavani v nizkych otackach pri malem zatizeni muze byt vic veci ... Napada me napriklad potenciometr na plynu (to delalo brachovi na renaultu, staciloo vycistit). To by mohlo vysvetlit i to pomalejsi spadnuti otacek (pri rychlem ubrani muze na chvilku dat paradoxne udaj o plnem seslapnuti a to pak ty otacky chvilku visej a pak zacnou teprv padat) a drobne kolisani volnobehu.
Re: Trosku info o Astre G 1,7 DTi
To čo popisujete je charakteristika motora 1,7 Dti.Mal som možnosť porovnať a chovalo sa to presna tak ako ste popísali.S týmto motorom sa proste treba trošku naučiť jazdiť.Inak je to ale faj, úsporný motor s dlhou výdržou 

Re: Trosku info o Astre G 1,7 DTi
A preventivne vycistit EGR ventil a nasavanie?
Opel Astra NJOY 1,7 DTi (Y17DT) 2003
Re: Trosku info o Astre G 1,7 DTi
Do EGR neviem či by som šahal ale to sanie....Prejaví sa nejako navonok keď sa prečistí sanie?edulo píše:A preventivne vycistit EGR ventil a nasavanie?