Právě je 19 srp 2019, 00:28





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Pravidla fóra


Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin



Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vymontovanie vstrekovacích trysiek
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008, 11:42 
Offline

Registrován: 04 úno 2006, 10:19
Příspěvky: 56
Bydliště: Trenčín
Menil už niekto osobne trysky na X20DTL alebo na podobnom motore? neviem sa nikde dopátrať ako sú tam trysky prichytené, aky je postup a čo na to treba, konkretne chcem vymeniť podložky pod tryskami. Ď za rady.

_________________
Astra G 2.0 Di 16v AND Astra G 1.6 16v Automat


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Vymontovanie vstrekovacích trysiek
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008, 15:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008, 16:20
Příspěvky: 3291
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
alex píše:
Menil už niekto osobne trysky na X20DTL alebo na podobnom motore? neviem sa nikde dopátrať ako sú tam trysky prichytené, aky je postup a čo na to treba, konkretne chcem vymeniť podložky pod tryskami. Ď za rady.


Jestli nemáš slušně vybavenou dílnu a nastavovací prvky na rozvody,tak ti doporučuji se na to amatérsky vy..at.Uděláš víc škody jak užitku.Nemá to smysl psát slohovou práci jak se to dělá.Ten,kdo má vše potřebné,tak má i info jak to udělat a jestli 100procentně neví,tak ho do toho taky nepouštěj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008, 16:37 
Offline

Registrován: 04 úno 2006, 10:19
Příspěvky: 56
Bydliště: Trenčín
Zaujima ma to aj kvoli tomu, že v servise za ten ukon pytaju skoro 15 000,-sk (vymena tesniacich podložiek pod tryskami] a samotne podložky stoja niečo cca 200sk/1ks, tak neviem kde je problem. Ja sam som už menil tesnenie pod hlavou na tom motore, ale vtedy som nemal dole trysky, nejaké skusenosti s motormi mam zatiaľ som rozobral a opravil vsetky auta čo som mal. :) O vybratí trysok nie je písane skoro nikde, preto som to hodil sem do fóra, takže tí čo majú pre mňa radu , nech to dám do servisu, sa nemusia snažiť odpovedať. :o Chcem vedieť AKO! Ď za každé info.

_________________
Astra G 2.0 Di 16v AND Astra G 1.6 16v Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008, 23:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008, 16:20
Příspěvky: 3291
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
alex píše:
Zaujima ma to aj kvoli tomu, že v servise za ten ukon pytaju skoro 15 000,-sk (vymena tesniacich podložiek pod tryskami] a samotne podložky stoja niečo cca 200sk/1ks, tak neviem kde je problem. Ja sam som už menil tesnenie pod hlavou na tom motore, ale vtedy som nemal dole trysky, nejaké skusenosti s motormi mam zatiaľ som rozobral a opravil vsetky auta čo som mal. :) O vybratí trysok nie je písane skoro nikde, preto som to hodil sem do fóra, takže tí čo majú pre mňa radu , nech to dám do servisu, sa nemusia snažiť odpovedať. :o Chcem vedieť AKO! Ď za každé info.


Demontáž vačky.Demontáž vstř.trubek.Demontáž vrchní části sacího potrubí.
Demontáž připoj. držáků.Demont.vstřikovacích ventilů-pozor dost drží v tepelných štítech.Při mont. zpět nutno nové tepelné štíty,na vstřikovací ventily vždy nové těsnící kroužky k držákům,vždy nové těsnící kroužky držáků.Montáž dalšího zpět,nastavení rozvodů,odvdušnění systému a start.
Přesný postup/cca 8stránek krok po kroku/TIS2000 Opel .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2008, 10:53 
Offline

Registrován: 04 úno 2006, 10:19
Příspěvky: 56
Bydliště: Trenčín
No vidiš to je reč do bitky :D Spýtam sa rovno ty máš ten 8 stran. postup? TIS2000 je nejaky program?

_________________
Astra G 2.0 Di 16v AND Astra G 1.6 16v Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2008, 18:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008, 16:20
Příspěvky: 3291
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
alex píše:
No vidiš to je reč do bitky :D Spýtam sa rovno ty máš ten 8 stran. postup? TIS2000 je nejaky program?


TIS200 je program origo manuál ,diag.,programing,el.zapojení pro origo servisy OPEL.
Já auta ofiko opravuju,tak mám i Bosch Esitronic,protože to je zatím nejrozsáhlejší z tzv. neznačkových.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 led 2009, 23:15 
Offline

Registrován: 04 úno 2006, 10:19
Příspěvky: 56
Bydliště: Trenčín
Keď to opravuješ tak mi povedz či je ta cena za ten ukon normalna. Ď.

_________________
Astra G 2.0 Di 16v AND Astra G 1.6 16v Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 led 2009, 23:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008, 16:20
Příspěvky: 3291
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
alex píše:
Keď to opravuješ tak mi povedz či je ta cena za ten ukon normalna. Ď.


Cena za práci u mě nepřevyšuje 5000,-Kč vč DPH.
Cenu materiálu teď nevím přesně,ale ne víc jak 2500,-včDPH.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz