sportovni vzduchovy filtr
-
dominus-et-deus
- Příspěvky: 445
- Registrován: 25 led 2006, 20:07
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím kolegové. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že to bylo poznat. Celkem dost s autem jezdím po dálnicích a často mimo ČR, takže tam je to fajn protáhnout. Měl jsem hrušku namontovanou půl roku - poznat to bylo hlavně na dálnici, kde při rychlosti nad 130 byla cítit větší akcelerace- zkrátka, jak se ten motor nadechl. ALE!!!!!! Nevím, kdo to psal, jestli klubo nebo Yanek: jakmole jsem to tam dal, tak mi začal motor při volnoběhu chcípat a kolísaly otáčky- váha vzduchu s tím měla problém. Takže teď, když mi přítelkyně rozstřelila auto, hned jsem si tam dal nový: tu jak někdo napsal hroznou krabici. Já nejem moc příznivcem zasahování do motorů. Nějak znám až moc pseudotuningářů, kterým to sice chvilku parádně jezdí,ale následně se ta úprava ozve a sabotuje. Pokud by jste někdo měl zájem si ho ntam dát- jak zde psal klubo: Odstiňte ho od motoru, jelikož inak skutečně nasává horký vzduch a moc tím nepřidáte
Jinak mám ho ji doma, v krásném stavu, tak kdyby někdo chtěl: za 500 ji dám. 
2.0 16V
- Reklama
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
je takove problemy s volnobehem nemam. na tom odstineni se jeste zapracuje. zvuk to ma taky drobet jinej. kdyz nejezdis v nakym bordelu a po nakejch prasnech cestach tak si myslim ze tam klidne kuzel muzes mit.
prece kazdej preferuje neco jinyho......
jinak na druhym aute mame krabici s privodem cerstveho vzduchu rovnou od masky(origo). je v ni dana nejaka latka ve vlozce neni tam zadnej papir!!!!!!!. mame to tam uz 5let (porad stejna vlozka). musis to pochopitelne cistit jako kazdej filtr krome papiraku ten rovnou vyhodis a das jinej. na vlozce najeto cca 120 tis km celkem necelej 190km a NO PROBLEM!!!!!. je to 2litr 16V benzin. nezpozoroval jsem zadne kolisani otacek nebo neco podobnyho ani zadna zavada vahy vzduchu nebo na motoru. proste jemom jezdis a menis provozni naplne atd. proste jen udržba. o toto auto se stridame v rodine (slouzi jako 2 auto, jsme 4 s RP). auto nikdo nesetri. na nemecke dalnici casta jizda na max na ceskejch dalnicich to moc nejde. s autem jezdime i po prasnej cestach na chatu (dost casto). na zaver s autem jezdim nejcasteji ja tak vim co pisu!!!! PREBERTE SI TO JAK CHCETE!!!!!!! ja jsem proste pro
PODOTYKAM ZE TO NENI OPEL
prece kazdej preferuje neco jinyho......
jinak na druhym aute mame krabici s privodem cerstveho vzduchu rovnou od masky(origo). je v ni dana nejaka latka ve vlozce neni tam zadnej papir!!!!!!!. mame to tam uz 5let (porad stejna vlozka). musis to pochopitelne cistit jako kazdej filtr krome papiraku ten rovnou vyhodis a das jinej. na vlozce najeto cca 120 tis km celkem necelej 190km a NO PROBLEM!!!!!. je to 2litr 16V benzin. nezpozoroval jsem zadne kolisani otacek nebo neco podobnyho ani zadna zavada vahy vzduchu nebo na motoru. proste jemom jezdis a menis provozni naplne atd. proste jen udržba. o toto auto se stridame v rodine (slouzi jako 2 auto, jsme 4 s RP). auto nikdo nesetri. na nemecke dalnici casta jizda na max na ceskejch dalnicich to moc nejde. s autem jezdime i po prasnej cestach na chatu (dost casto). na zaver s autem jezdim nejcasteji ja tak vim co pisu!!!! PREBERTE SI TO JAK CHCETE!!!!!!! ja jsem proste pro
PODOTYKAM ZE TO NENI OPEL
Naposledy upravil(a) Princ William dne 10 úno 2006, 11:48, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
ideální odstínění sportovního fitru je jeho demontáž a instalace původního boxu s nasáváním v mascelibik píše:a kdyz uz sme u toho, jakym zpusobem se provede to odstineni ?
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
4 libik
najlepsie to spravis tak, ze hrusku das mimo najteplejsich casti motora ( vyfukove zvody etc.), aby to nesalo teply, ale uz ochladeny vzduch. Ja by som sa skor priklanal k tej variante, ze do original boxu by som dal kvalitnejsi filter (tak ako myslel YANEK)
Vela zdaru
najlepsie to spravis tak, ze hrusku das mimo najteplejsich casti motora ( vyfukove zvody etc.), aby to nesalo teply, ale uz ochladeny vzduch. Ja by som sa skor priklanal k tej variante, ze do original boxu by som dal kvalitnejsi filter (tak ako myslel YANEK)
Vela zdaru
Naposledy upravil(a) din dne 11 úno 2006, 10:51, celkem upraveno 3 x.
ASTRA-G-caravan (X17DTL)
-
yanek neprihlášen
-
dominus-et-deus
- Příspěvky: 445
- Registrován: 25 led 2006, 20:07
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
jojo, já tam das nazpátek originál krabici. Je fakt důležitý i co tam máš za filtr. Já používám filtry Mann - vynikající poměr kvalita/cena.
Co se týče odstínění- lidi tam dávají různě desky z nerezu apod.
Nevím jak Jardovi,ale mě ten zvuk zase tak moc neliboval...bylo to hezký ve vysokých rychlostech- bylo to, jako závoďák. ALe na volnoběh to bylo takový divný. Já radši, když ten motor neslyším.
Co se týče odstínění- lidi tam dávají různě desky z nerezu apod.
Nevím jak Jardovi,ale mě ten zvuk zase tak moc neliboval...bylo to hezký ve vysokých rychlostech- bylo to, jako závoďák. ALe na volnoběh to bylo takový divný. Já radši, když ten motor neslyším.
2.0 16V
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
tak jsem to chtel nak odstinit ale bylo by moc slozite a nevzhledne. tak to necham v tom puvodnim stavu jak jste mohli videt na fotce. krabici jsem uz prodal tak to nemuzu dat ani do krabice. ale ted jsem nekde videl ten samej filtr na astre g coupe a mel to tam nainstalovane jako ja.
prece jenom tam tekove vedro neni. zkousel jsem to.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
-
Kvetoslavek
- Příspěvky: 256
- Registrován: 06 úno 2006, 17:25
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
já tam mám filtr raceland + el turbo a zatim nevyrezanej střední tlumič konec je remus a subjektivni pocit je ze zhruba do 5800 tahne pak citim zvadnuti.ale na druhou stranu se mi libi ze kdyz dam plnej va strednich otackach(3500-4500.) tak to ma uplne jinej zvuk nez kdyz mam ty samy otacky ale jen treba pul plynu.ten rozdil zvuku je špica.myslim je špica je ten pod plynem zarazenym v koberecku..
Go Hard or Go home!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!
-
dominus-et-deus
- Příspěvky: 445
- Registrován: 25 led 2006, 20:07
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
obdivuhodná odpověď....klubo píše:sotva stíhám řaditdominus-et-deus píše:co to znamená ta zkratka SRi???![]()
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW