a navíc je to mechanický poškození...
takže smůla a navíc slovíčkaření...... ne na reznutí ale proreznutí

Fathead píše:Prohlídky mám všechny i poctivě vyplněnou servisku, ale budu muset teda počkat až to prorezne skrzmanli2 píše:jezdil si na pravidelný prohlídky, máš poctivě vyplněnou servisku, jezdils na pravidelný prohlídky laku ...
a navíc je to mechanický poškození...
takže smůla a navíc slovíčkaření...... ne na reznutí ale proreznutí![]()
Kdyby tam ty debilní zástěrky nedávali od výroby, tak se to nestalo
Za tohle je teda fakt nemám rád. Tak díky za osvětu.
pošlou tě do prdele i když to bude skrz, je to mechanicky poškozený....mohl by mi někdo vysvětlit na co sou zástěrky?Fathead píše:Jelikož tu není téma na karoserii, tak to píšu do pokecu
Když jsem sundal přední zástěrky, tak na mě čekalo nemilé překvapení v podobě škrábanců a rezavých fleků.
V nějaké recenzi na Astru jsem kdysi četl, že Opel dává od roku výroby 2000 záruku na karoserii po dobu 12 let (zkusím ty stránky najít a pak sem dám odkaz). Nevíte někdo jestli je to pravda a pořád to platí? Říkal jsem si, že bych to v rámci záruky vyreklamoval, protože to je jediná koroze, kterou mám a je navíc vidět. Pokud je to s tou zárukou pravda, tak nezkoušeli jste někdo podobnou reklamaci?
Ono to není majitelem, je to servisem,žo to neudělají, proč asi? Je to jako v mém případě. Majitele nenapadne, že mají dělat kontrolu toho a toho. Resp, napadne,ale snad doufá, že to servis udělá, snad to servisáci ví co mají kontrolovat.Fathead píše:Tak jsem teď koukal do servisní knížky a mám tam spoustu normálních kontrol, ale bohužel ani jednu kontrolu protikorozní ochrany. Jestli se to provádí vždy při garančce, tak mám smůluJsem druhý majitel a ten přede mnou dělal jen garančky. Hmmm, tak to budu muset nechat opravit normálně za peníze...
Potěšilo mě ale, že nejsem sám kdo tohle řeší/řešil
já tam měl v servisce poctivě pravidelné prohlídky včetně karoserie,a stejně jsem byl odkázán do háje,a to ještě vopruzoval,že to je auto z německa,přitom poslední prohlídka neměla ještě uplynutý ani rok,jsou to prostě,nebudu to raději psát,tu hranu lemu mám jen tak provizorně opravenou,je jasný,že ty lemy půjdou do háje,bohužel,ta voda totiž zatéká mezi ten dvojitý plech,ten lem je nějak bodovaný,pertlovaný,vznikne tam mezírka,zatéká tam voda,sůl,pak to rez tlčí ven,dělají se ty puchýřky,ale oni to neuznají šupáci.Fathead píše:Tak jsem teď koukal do servisní knížky a mám tam spoustu normálních kontrol, ale bohužel ani jednu kontrolu protikorozní ochrany. Jestli se to provádí vždy při garančce, tak mám smůluJsem druhý majitel a ten přede mnou dělal jen garančky. Hmmm, tak to budu muset nechat opravit normálně za peníze...
Potěšilo mě ale, že nejsem sám kdo tohle řeší/řešil
zdary,já našel díly,plechařinu na www.aci.cz najedeš si na opla,vybereš si géčko,rubrika,plechové plastové díly,sahary,no a tam jsou lemy na všechny druhy géček,asi 870kč.manli2 píše:a kolik pak stojí zadní lem....Vojta píše:jestli už to rezne tak bych to nelakoval, nemá to cenu a zase to vyleze, sežeň si na vrakovišti nepoškozenej blatník a nech si ho nalakovat...já ho kupoval za 700 a byl jak z novýho auta...
zrovnatak varuju třeba před zrcátkama a krytkama z aci nebo kelly nebo prostě jiný repliky...nejsou kompatibilní s originálem tzn krytku z aci narveš na orig zrcátko jen ztěží....prostě repliky nebrat, kupte si to levnějc a origo na vrakovišti!!!pepca píše:jinak je tu toho dosti,věci k topení,klimatizaci,zrcátka,plasty,prostě všehochut
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |