Astra Coupe a Coupe Cabrio

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další
Majesty
Příspěvky: 2642
Registrován: 03 zář 2008, 09:15
Bydliště: Metropole Libouň (na dohled Blaník)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majesty »

Nebo má auto ze dvou půlek. Mě se to prostě a jednoduše nekroutí vůbec. Ještě jsem teda nesledoval ani náznak. A jestli má ze svého coupe takový pocit, měl by možná navštívit nějaký servis a prohlédnout auto.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
Obrázek Obrázek O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/
Reklama
 

Uživatelský avatar
L.u.k.e
Příspěvky: 47
Registrován: 23 lis 2008, 12:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od L.u.k.e »

Fakt zvlastni, bud je to ze dvou pulek, nebo to trpi vyrobni vadou, jinak opravdu nevim 8)
Astra coupe 2.0 16V turbo, Bertone r.v. 2004, 147kW
Uživatelský avatar
majky.n
Příspěvky: 300
Registrován: 12 srp 2006, 19:20
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majky.n »

Mám 1.8 92kw a jsem naprosto spokojená, samozřejmě, že by to vždycky mohlo jet ještě trochu rychleji,ale na denodenní ježdění dostačující, přes léto s ním jezdím pořád, v zimě stojí v garáži. Akorát mám moc těžkou nohu na plynu, jezdím dlouhodobý průměr kolem 9l, ale to už je asi individuální. A rozhodně nepociťuji nějaký kroucení, spíše naopak, v zatáčkách, i ve vysokých rychlostech, sedí jak přibitý :wink:
BMW 530xD E60
Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám »

:D uznávám, že jsem to s tím kroucením krapet přehnal, tak strašné to není-holt tomu moc nepřidá vrzající sedadlo a další pazvuky interiéru, takže tak :wink:
eště doplním, že auto je vážněji nebourané a ze dvou půlek už vůbec ne :lol:
Uživatelský avatar
tesario
Příspěvky: 625
Registrován: 17 srp 2007, 20:54
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tesario »

majky.n píše:Mám 1.8 92kw a jsem naprosto spokojená, samozřejmě, že by to vždycky mohlo jet ještě trochu rychleji,ale na denodenní ježdění dostačující, přes léto s ním jezdím pořád, v zimě stojí v garáži. Akorát mám moc těžkou nohu na plynu, jezdím dlouhodobý průměr kolem 9l, ale to už je asi individuální. A rozhodně nepociťuji nějaký kroucení, spíše naopak, v zatáčkách, i ve vysokých rychlostech, sedí jak přibitý :wink:
tak si sežeň Z20LET a pak ti to bude jezdit rychlej, ale taky při těžké noze budeš mít průměrnou spotřebu kolem 15l a víc (vím o čem mluvím) :lol:
Uživatelský avatar
marek
Příspěvky: 350
Registrován: 27 čer 2006, 09:26

Příspěvek od marek »

Tak viklající se či vrzající sedadla a pazvuky v interiéru mají i auta věhlasnějších značek než je Opel (např. Mazda RX-8, BMW 3 E46, Alfa Romeo GT atd. - vlastní zkušenost, a byly to celkem zánovní auta). Vždy záleží na typu a zaměření auta (sportovní = tvrdší a tužší, větší kola s nižším profilem pneu ...) a hlavně chování majitelů (všech) daného auta - po jakých silnicích jezdí, vymetají-li díry a krajnice apod.

Jinak dle technických parametrů má Astra Coupe o 20% vyšší torzní tuhost karoserie oproti hatchbacku. Kombi a Cabrio jsou na tom pochopitelně ještě o něco hůř. Obecně však patří Astra G k modelům s nadprůměrnou tuhostí karoserie.
Astra Coupé Turbo
Uživatelský avatar
kabrioletak
Příspěvky: 1311
Registrován: 30 pro 2007, 15:42
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od kabrioletak »

vajato z recenze:

Bezpečnost především
Karosérie Astry Cabrio vychází z karosérie Astry Coupé, která vyniká vysokou tuhostí karosérie. Nicméně Astra Cabrio nemá pevnou střechu, což je prvek, který výrazně zvyšuje tuhost karosérie, přesto je její hmotnost asi o 80 kg vyšší než u stejně velkého kupé s pevnou střechou. Vysvětlení je jednoduché, vyšší hmotnost kabrioletu mají na svědomí dodatečné výztuhy a zpevňovací prvky, které jsou začleněny do podlahy a plně galvanizované karosérie (mimochodem právě plná galvanizace dovoluje automobilce Opel poskytovat na karosérii Astry Cabrio dvanáctiletou záruku proti prorezivění). Na dosažení vysoké torzní tuhosti mají velký podíl vyztužené dveřní prahy, které jsou od předních podběhů až po zadní příčník podlahy zpevněny tři milimetry tlustým ocelovým plechem. Dalším prvkem, který zvyšuje tuhost karosérie, je zdvojená přepážka mezi interiérem a zavazadlovým prostorem vozu a také ocelová schránka na složenou střechu, která je pevně uchycena do karosérie. Zpevněné jsou také A-sloupky karosérie, které tvoří dvojice dutých kovových profilů z pevné oceli. Při převrácení vozu hrají významnou roli i zadní opěrky hlav, ty mají pevnou ocelovou kostru.
www.hairmarket.cz
www.tommutuning.cz
Majesty
Příspěvky: 2642
Registrován: 03 zář 2008, 09:15
Bydliště: Metropole Libouň (na dohled Blaník)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majesty »

kabrioletak píše:vajato z recenze:

Bezpečnost především
Karosérie Astry Cabrio vychází z karosérie Astry Coupé, která vyniká vysokou tuhostí karosérie. ............
No výborně. Jsem rád, že si pánové kabrioleťák a marek dali tu práci a našli ty správné informace. 8)
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
Obrázek Obrázek O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/
Uživatelský avatar
kabrioletak
Příspěvky: 1311
Registrován: 30 pro 2007, 15:42
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od kabrioletak »

Majesty píše:
kabrioletak píše:vajato z recenze:

Bezpečnost především
Karosérie Astry Cabrio vychází z karosérie Astry Coupé, která vyniká vysokou tuhostí karosérie. ............
No výborně. Jsem rád, že si pánové kabrioleťák a marek dali tu práci a našli ty správné informace. 8)
vsechny veci testy prospekty zajimavosti a informace jsem zhanel rok nez jsem si nakonec auto poridil,je toho trosku dost tak nez to vsechno najdu to nekdy trva :) ale vetsinu mam z toho procitani a zhaneni techto veci v hlave :D
www.hairmarket.cz
www.tommutuning.cz
Odpovědět