prerabka z 2.0DI na 2.0DTI

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo »

chladic nafty maju uz takmer vsetky novsie auta vysej strednej triedy napr. passat ale take bmw, audi, mercik to maju skoro vsetky. Ono ten predohrev a zhavice idu len pri starte pokial sa motor nezohreje. Potom uz naftu nehreju. a cim studensia zmes tym lepsie...
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti
Reklama
 

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI »

AstraMan píše:
Maranelo píše:Ale z 81kw tdičkami od wv problem uz mat nebudes. :D
Tahle představa mě vždy potěší :D
Nojo, ale potkas chipnutou 74/81kW, nebo dokonce 2 cerveny pismenka (a ze jich nejezdi malo) a jsi v pr...
Uživatelský avatar
lukipuki
Příspěvky: 1243
Registrován: 30 říj 2008, 16:45
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukipuki »

takze chalani, zhreneme to...mne akurat odisla do vecnych lovist vaha z mojeho kombajnu 2.0DI...ked kupim vahu na kombajn 2.0dti malo by to ist lepsie?ale som to zle pochopil?a nema niekto na predaj? :D
(len taka podotazka, cidlo tlaku v sani a vaha nieje to iste co?:oops: alebo je?)
bolo:Opel Astra G Caravan 2.0DI 16V 7/1999 edition 100 499dní spokojnosti
Rendík Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique
Teraz:Volvo S80 2.5TDi
Benzín patrí do zapalovačov, nie do auta ;-) ...DIESEL POWER
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10770 - !Novinka!Kož.sedačky
AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI »

Ee, to zvedne vykon asi tolik jako tuningova hlavice radici paky (a to navic predpokladam ze by si vaha z DTH povidala s RJ z DTLka).
Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo »

AstraDTI píše:
AstraMan píše:
Maranelo píše:Ale z 81kw tdičkami od wv problem uz mat nebudes. :D
Tahle představa mě vždy potěší :D
Nojo, ale potkas chipnutou 74/81kW, nebo dokonce 2 cerveny pismenka (a ze jich nejezdi malo) a jsi v pr...
To ano. ved z DI pretekarske auto neurobis. ale ostatne auta do výkonu okolo tych 80-85kw nebude problem. A pri benzinoch ani nehovorim. Ja som max spokojni. Akurat ze kvoli prevodovke auto straca dych pri vyssich rýchlostiach. Ale tým ze je zase nakratko sprevodovana tak so 140 konovou octaviou TDI na zrýchlenie do tych 120 drzí krok takmer na rovnako. Len by to chcelo tachsí stáli prevod.
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti
Jocker
Příspěvky: 2115
Registrován: 15 črc 2007, 13:21
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jocker »

Nedávno jsem se statečně držel za 2.0 Tdi .. měl to chlapec nejaké zdechlé asik... na 2 3 bych mu o kousek ujel 4 5 už mi pomalu začal ujiždet on ale až tak od 180 vis
Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomanK »

lukipuki píše:...
(len taka podotazka, cidlo tlaku v sani a vaha nieje to iste co?:oops: alebo je?)
Váha měří jenom teplotu a množství nasávaného vzduchu. Je před turbem. Čidlo plnícího tlaku měří velikost tlaku v sacím potrubí a je za turbem.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Odpovědět