http://magazin.automix.centrum.cz/clanek.phtml?id=11531
Srovnani s Fiatkem :)
-
philips412
- Příspěvky: 70
- Registrován: 26 čer 2007, 21:28
- Kontaktovat uživatele:
Srovnani s Fiatkem :)
Hosi, je vesely si pocist hlavne dole tu diskuzi
))
http://magazin.automix.centrum.cz/clanek.phtml?id=11531
http://magazin.automix.centrum.cz/clanek.phtml?id=11531
PHILIPS
G KOMBI 98 1.6 16V X16XEL
G KOMBI 98 1.6 16V X16XEL
- Reklama
-
Honz@
- Moderátor
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 28 kvě 2006, 11:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To je zas srovnání
. Každej si bdue hájit to svoje, ale tady mi přijde, že Fiatík je vždycky na konci tabulek ve spolehlivosti ...
A pár komentů od Fiaťáků, kterejm shnil 5x bouranej první Kadett, je opravdu hodnotných
Ale lepší je mlčet, vono by se to zas zvrtlo (vono se to zvrtne, já vim
)
A pár komentů od Fiaťáků, kterejm shnil 5x bouranej první Kadett, je opravdu hodnotných
Ale lepší je mlčet, vono by se to zas zvrtlo (vono se to zvrtne, já vim
Už bylo dost...
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
Opel odebírá od Fiatu motory 1.9 CDTI a 1.3 CDTI a musím říct, že 1.9 CDTI 88kW (120PS) co se týče spolehlivosti, překoná všechny ostatní motory Opel.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line

Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
no tak abych řekl to má taky jedinou výhodu že se s nima dal do paktu protože lepší krok ani udělat nemohliRomanK píše:Opel odebírá od Fiatu motory 1.9 CDTI a 1.3 CDTI a musím říct, že 1.9 CDTI 88kW (120PS) co se týče spolehlivosti, překoná všechny ostatní motory Opel.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Opel a Fiat... Priaznivci VW aj tak dajú tie značky na jednu úroveň - obe tie značky sú nekvalita...
. Ale my vieme svoje. Kolega má Fiat Mareu a je spokojný. Bratranec má Zafiru, je tiež spokojný. Ja s Astrou zatiaľ tiež plná spokojnosť. Záleží skôr od šťastia - aby človek nenatrafil na zlý kus...
V podstate osobne ani nepoznám človeka, ktorý by mal nejaký väčší problém s novým autom, skôr to sú jazdené autá v zlom stave, alebo po havárii...
V podstate osobne ani nepoznám človeka, ktorý by mal nejaký väčší problém s novým autom, skôr to sú jazdené autá v zlom stave, alebo po havárii...
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007
Záleží co se porovnává. Je třeba si uvědomit, že ne všechny díly si dělá fabrika. Samozřejmě karoserii, nárazníky a všechno co souvisí s designem. Ale co se týče ostatního, fabrika je nakupuje u subdodavatelů jako je Hella, Bosch, Delphi, Delco, Siemens, VDO, Denso, SKF, TRW, Ronal, atd... Subdodavatelů je celá řada a nechce se mi je tady všechny jmenovat. Fabrika si dělá většinou taky motory (OPEL v současné době nemontuje do aut žádný svůj diesel!!!) a převodovky. Ale i tady se šetří na vývoji a fabrika raději někde nakoupí motory a prodá pořevodovky (které má kvalitní), než aby vyvíjela svůj vlastní motor (dieselový).
A ještě jedna poznámka. Výroba a prodej pokryje náklady s tím spojené. Netvoří se tam nijak závratný zisk. Je tedy otázka kde vzít na vývoj. Odpovědí je prodej náhradních dílů. Z těchto zisků Opel financuje vývoj nových modelů a komponentů. Je tedy logické, že kdyby prodával "neporuchová auta" tak si tento zisk sníží a nemusí to stačit na další vývoj. Fabrika má velmi dobrý přehled o tom, co se nejčastěji porouchá a co se nejvíc prodává. Samozřejmě může tyto díly přepracovat a vylepšit, ale proč to dělat u stávajícího modelu? A tak to přepracuje a použije v modelu novém. Výsledkem je nižší poruchovost u dříve problematických dílů.
A ještě jedna malá poznámka na konec. Opel opět podražil nové díly. I přes klesající kurz Eura vůči koruně se toto nikdy neprojevilo na levnějších dílech.
A ještě jedna poznámka. Výroba a prodej pokryje náklady s tím spojené. Netvoří se tam nijak závratný zisk. Je tedy otázka kde vzít na vývoj. Odpovědí je prodej náhradních dílů. Z těchto zisků Opel financuje vývoj nových modelů a komponentů. Je tedy logické, že kdyby prodával "neporuchová auta" tak si tento zisk sníží a nemusí to stačit na další vývoj. Fabrika má velmi dobrý přehled o tom, co se nejčastěji porouchá a co se nejvíc prodává. Samozřejmě může tyto díly přepracovat a vylepšit, ale proč to dělat u stávajícího modelu? A tak to přepracuje a použije v modelu novém. Výsledkem je nižší poruchovost u dříve problematických dílů.
A ještě jedna malá poznámka na konec. Opel opět podražil nové díly. I přes klesající kurz Eura vůči koruně se toto nikdy neprojevilo na levnějších dílech.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line

Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
fiat-podle mě jedny z nejvíc poruchových aut.s oplem se to vůbec nedá srovnávat.akorát jak jste tu probírali diesly,tak si myslim že opel dieslama neviniká,za to benzíny jsou cajk
a takovej 2,0 8v ve vectře si myslim že by se těžko hledala konkurence-nesmrtelný motor.já s ním měl nalítáno 350.tisíc a byl tichej a krásně táhnul 
můj život vlastně měří 400metrů !!!