black píše:No, muze se to stat.. valec vynechava.. cuka to, a pri visich otackach jako by te to nechtelo pustit a od vyfuku na volnobech jdou nepravidelne vydechy, cely auto se i trochu klepe... Kdyby to bylo tohle tak bud v klidu seridi tidici jednotku a ses v klidu, zkusil bych zajit na diagnostiku, tam se dozvish vic.. preju hodne stesti..
Jo presne tohle mi to dela, chveje se to cely na volnobehu. A nasel jsem ty chybove kody co mam z diagnostiky. P0505 a 4040
Jo presne tohle mi to dela, chveje se to cely na volnobehu. A nasel jsem ty chybove kody co mam z diagnostiky. P0505 a 4040 [/quote]
Hele ´ja mam 1.8 16v r.v.99 a ted nedavnose mi to stalo taky..
P0505 je Řízení průtoku vzduchu při volnoběhu, vysoké napětí, alebo Řízení průtoku vzduchu při volnoběhu, nízké napětí. Táto chyba sa uloží ak:
Řídicí jednotka zjistí prostřednictvím interní vyhodnocovací logiky funkční poruchu proudového obvodu. (Zkrat na kostru/proti napětí nebo přerušení proudového obvodu). Princíp odstraňovania závady spočíva v kontrole ukostrenia a spojenia medzi RJ a škrtiacou klapkou. Pokiaľ je toto všetko v poriadku, tak je vadná buď škrtiaca klapka alebo RJ motora. Klapky máš dve, tak že sa dá predpokladať že tou to nebude, tak skús sa zameriať na káble medzi RJ a klapkou a ak ani tam nebude chyba, tak to bude potom pravdepodobne chyba v RJ motora.
Cbybu 4040, ani 0404 pre motor X18XE1 som nenašiel.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI. Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel. Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
To vyzkousim prohlidnout ty kabely mezi ř.j a klapkou. Ja si taky porad myslim ze to bude jen elektrikou, nejakej skrat nekde. Ale jak jsem psal, v servisu to neni pro ne vyhodna prace se hrabat v elektrice za par penez. Diky moc kluci za rady. Ted kdyz jdu nekam do servisu a vykladam tam od vas procteny rady tak si myslej ze jsem automechanik a ze tomu rozumim.
no když bude v "new state" tak ne, jen musíš naprogramovat immo.
když seženeš jednotku z jineho auta , která je přispusobená, je lepší to vyměnit všechno a nemusíš ani na diag.
Tedy vyměníš jednotku,immo a čipy v kličích.
Zatím řeším s RomanemK tyto jednotky, jak se daj odblokovat pro další auta.