pokud myslis jak zapojit xenony tak ty dratky co ti vedou na zarovky musis pripojit na ty invertory .. to jako ze kdyz zapnes svetla tak ten proud co sel driv na zarovku jde ted do invertoru a ty tech 12V premeneej na kilovolty a ty po jinejch dratech poslou do xenonu .. takze ti ted od svetla pujdou 2 draty napojeny na stavajici jako napajeni INVERTORU a potom z invertoru zpatky 2 tlusty zase do svetla na napajeni XENONOVY vybojky ... jen bacha na polaritu .. jinak je to v cajku a nic narocnyho
posouvatko do práce a z práce Astra Coupe 2,2 Irmscher (druhé autí v rodině)
vo tohle mi nejde to vim co a jak ale jde mi o zapojení konektoru kam kterej kabel no zjistit to metodou baterka a pokus omyl taky pude de oto že konektor na xenon lampách je jinej a nevim kterej kabel kam
tak ted jsem z vas Yanek ... :D:D napsal jsem navod jak s kabelama ale pisete ze to vite ale potrebujete radu s akbelama ... a uprava patice ?? proboha proc ??? snad jste koupili xenonovou vybojku s odpovidajici patici ne ??? ja je tam o vikendu dal a pohoda .. jen jsem je seteloval dle druhyho auta ale porad si myslim ze sviti vic nahoru .. i kdyz mi kamoc co jel schvalne potom prede mnou rikal ze gut tak to jeste malinko sklopim neb porad uvidim dobre a budu mit rezervu
posouvatko do práce a z práce Astra Coupe 2,2 Irmscher (druhé autí v rodině)
Lenže ty si ich dával do Angels eyes. Origo svetlá z astry sú tak trochu anomália. Tá H7 tam totiž zároveň utesňuje svetlo. Ostatné značky ktoré svietia s H7 majú ešte krytku ktorá svetlo utesňuje. Preto je treba do origo astra svetla upravovať päticu. Ja sa len chystám, takže s fotkou neposlúžim
origo patici riznes tesne pred tim fajfkou a udelas do ni dirku na protazeni kabelu a pak tam placnes silikon na utesneni okolo tech kabliku. ja to delal cca 1hodinu se sundanim narazniku a svetel.
nova patice staji cca 150 v oplu (ty mam kvuli technicky na vymenu za halogeny)
no na AE je taky krytka co mam ale rozhodne jsem neupravoval patici ale krytku a utesnil gumou aby tam nesla vlhkost Ale je fakt ze to u normalnich bude jinak .. tak se omlouvam asi za OT
posouvatko do práce a z práce Astra Coupe 2,2 Irmscher (druhé autí v rodině)
Vidím, že nikdo nic s fotkama takže jsem nafotil patici a naznačil jak by mohla být asi ta úprava. Ten kdo to už dělal by mohl napsat jestli je to tak ok, popřípadě dopsat nějaký vychytávky.
Ještě jsem se ptal na STK jak je to s technickou když si nechám namontoval tuto sadu. Projde jedině když budou ostřikovače světel a automatická regulace nastavení světel. Netuším teda proč, protože když se podíváte na auta který mají xenony z výroby, např. roomster nemá ostřikování světel a regulaci má manuální. Jediný rozdíl je, že roomster má čočku místo čirého skla.
Musíš to uříznout podle te poslední fotky. Ale řež to tak, aby si neporušil střed. Myslím tím ty plíšky uvnitř. Ořež to dokola, ty plíšky s tou odřezanou částí, pak použiješ...
Moje Astrina 1,7DTi Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem.... A je vám jasné, že:"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
k čemu tam budou ty plíšky? Já myslel, že se odřízne ten konec (chtěl jsem ho nechat i s tím zkosením kvůli lepší manipulaci při otáčení a montáži do světla) a potom se odvrtá střed, aby se protáhli dráty. Ta patice má sloužit jenom jako utěsnění ne?
ještě jedna věc...četl jsem tady, že ty sady jsou na h..o do původních světel, prý potom oslňují a kdesi cosi bez automatické regule sklonu. Máte někdo zkušenost s touto sadou v původních světlech?
Mně zase nepřijde nějakej velkej problém pokud se ty světla seřídí v servise. Oslňují i auta bez xenonů, vemte si jenom blbou fabii. Večer ji na 100% poznáte.