Zdarec,
ľudia, ako vymeniť tesnenie na kľukovke? Preteká mi olej (motor X17DTL) cez kľukový hriadeľ zo strany kde je rozvod a remenica s klinovým a klímovým remeňom. Viem, že musím dať dole tú remenicu s remeňmi, ďalej rozvodový remeň a ďalej??javascript:emoticon(':?') V knihe Jak na to, to nie je. Menil už niekto z Vás to gufero? Práce sa nebojím, len ako na to?
Výmena tesnenia na kľukovom hriadeli
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Výmena tesnenia na kľukovom hriadeli
X17DTL - posledný mohykán od Oplu
- Reklama
Asi som sa zle vyjadril...
Myslím to tesnenie, čo je na hriadeli na ktorom je remenica s kliňákom a remeňom na kompresor klími a ozubené kolečko s rozvodovým remeňom. Preteká mi to v mieste ako vychádza hriadeľ z bloku motora. Tak, teraz už konečne rozumiem aj sám sebe, tak dúfam, že mi poradíte ako to vymeniť. Ďakujem.
Myslím to tesnenie, čo je na hriadeli na ktorom je remenica s kliňákom a remeňom na kompresor klími a ozubené kolečko s rozvodovým remeňom. Preteká mi to v mieste ako vychádza hriadeľ z bloku motora. Tak, teraz už konečne rozumiem aj sám sebe, tak dúfam, že mi poradíte ako to vymeniť. Ďakujem.
X17DTL - posledný mohykán od Oplu