Nejde mi nastartovat teplý motor.Výměna čidla teploty motoru - závada zůstává
diagnostika chlásí chybu - nízké napětí na relé palivového čerpadla
Stačí nechat motor klapat 15 minut spadne napětí na relé -vypne se čerpadlo a motor taky
Relé je OK (výměna kus za kus závada stejná).
Až po řídící jednotku vše OK.Ale z jednotky už nejde signál dál.
Momentálně mám zapojené čerpadlo na klíček.Sepnutím klíčku se zapne čerpadlo.
A teď se ptám co DÁL???
Prodat auto (kde mám rozvody olej ,filtry a všechny nálpně nový) ztratit 50-60 tisíc koupit jiný a doufat že bude štěstí na kus (a nasázet rozvody,filtry náplně. . .)?Jezdit s tím tak a počkat až se to vy..re úplně?Obětovat prachy na novou jednotku (kolik stojí 30? + práce a je to 50?).Cestou jednotky z vrakáče bych raději ani nešel -nechci za půl roku řešit to samý.Nebo oprava?Kdo za kolik?
Nevím.Tak čekám na názory.



