Klinový remen alternátora
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Klinový remen alternátora
Cafte, dnes som si vsimol ze asi trosku piska kladka na alternatore a ked som sa pozrel na remen bol dost opotrebovany, pritom neni to tak davno co som ho menil. Niekedy cez zimu tusim to bolo.Ale za pol roka aby bolo tolko zubov povytrhavanych ??? No nechce sa mi tomu verit... Vtedy bol dole cely altik, som myslel ci ho tam mechanik nemohol nejak zle dat a teraz derie remen... Neviete nahodou ?? Diky zatial..
- Reklama
Určitě tam bude nějaká chyba mezi kladkami. Popřípadě alternátorem. Není přece možný aby ti tak rychle odešel řemen.Ať už je drážkovanej nebo zubatej - i když u toho zubatýho to poznáš líp.
Nevím jak tomu je přesně u DTI ale může být špátný ložisko na přítlaku řemene. Já mám sice benzin a DTI jsem zatím neprocházel.
Ale s řemenem jsem si užil svoje - před třemi měsíci jsem ho měnil - hned jak jsem auto koupil a mechanik mi moc přitáhnul napínací kladku a za jízdy mi prasknul šroub co ji držel(jediný štěstí že zůstala mezi spojovací tyčí řízení). Oprava je docela snadná - ale měnit to na ulici cestou do Olomouce (asi 100 km bydliště a ještě v devět večer) - žádná legrace.
I když podle mně kontrola toho ložiska může být docela namáhavá - pružina v kladce má pořádnou sílu a rukou ji jen tak lehce do polohy kde ji může zajistit(třeba hřebíkem)-já přemýšlel jak ji sundat bez toho aniž by ti "vystřelila" v bloku pod motorem jsou pro ni ještě dvě zarážky aby držela jak má.
Nevím jak tomu je přesně u DTI ale může být špátný ložisko na přítlaku řemene. Já mám sice benzin a DTI jsem zatím neprocházel.
Ale s řemenem jsem si užil svoje - před třemi měsíci jsem ho měnil - hned jak jsem auto koupil a mechanik mi moc přitáhnul napínací kladku a za jízdy mi prasknul šroub co ji držel(jediný štěstí že zůstala mezi spojovací tyčí řízení). Oprava je docela snadná - ale měnit to na ulici cestou do Olomouce (asi 100 km bydliště a ještě v devět večer) - žádná legrace.
I když podle mně kontrola toho ložiska může být docela namáhavá - pružina v kladce má pořádnou sílu a rukou ji jen tak lehce do polohy kde ji může zajistit(třeba hřebíkem)-já přemýšlel jak ji sundat bez toho aniž by ti "vystřelila" v bloku pod motorem jsou pro ni ještě dvě zarážky aby držela jak má.