nasiel som velmi sikovnych mechanikov a ti vymenili AGR ventil.
Vykon sa zlepsil a auto o cosi lepsie tahalo. No nudozvy rezim sa aj tak zapol aj ked pri vyssich otackach.
Potom rozmyslali o EGR a je to vraj len membrana a pruzina, ktora je vraj dobra.
Chlapi merali podtlak a vraj to davalo maximum -3,1 BAR, a standardne to ma byt -3,5. Tak znizili tlak potrebny na zopnutie obtokovoveho ventilu (asi ten EGR ventil), pretoze je nizky podtlak z podtlakovej pumpy a ventil sa nie vzdy otvoril.
Pre vysvetlenie: podla ich nazoru a ja s nimi mozem suhlasit, turbo dava velky tlak, a ten ak prekracuje maximalne hodnoty musi byt uvolneny aby neposkodil nieco na motore. O to by sa mal postarat obtokovy ventil. Ak sa ale pre nizky podtalk neotvori, motor sa prepne do nudzoveho rezimu.
Dufam, ze je to tak

Pri trencine som v pohode vybehol 145 a minule som to dal na 170 a az potom sa to hodilo do nudzoveho rezimu. Pri poklese pod 140 zase normalny rezim. Pri vacsom zatazeni to spravilo okolo 160, no zase to potom zhaslo.