Zdar všem, měl bych jeden dotaz teda možná dva . Známý mi teď měnil zadní kotouče+destičky, tak jse chci zeptat jak asi dlouho trvá něž si sednou. Zatím mi pořád drhnou, tak by mě zajímalo jak dlouho to bude ještě trvat. Taky mi tím samozřejmě vzrostla spotřeba, že. . A další dotaz je jak odstranit hlášku brake pad s palbního počítače, ta naskakovala před výměnou a naskakuje i po výměně. Díky předem.....
v minulosti OPEL ASTRA 2,0 60KW, nyní SUZUKI SX4 1,6 GLX 4x4 79KW, člen Carp Teamu Radegast Karviná
jestli jsi je neměnil tak ti to může hlásit i kvůli předním ale pokud ti brzdí v pohodě tak bych to ještě tak nechal.Mě to třeba hlásí už od koupi vozidla což je cca 1 rok a celou dobu mi to brzdilo krásně až ted už pocituji změny a půjdu měnit.Samo že jsem několikrát kvůli toho šel na test brzd a zkusil smazat tu hlášku,ale hned mi tam zas naskočilo brake pad a test brzd byl v pohodě.
zkus si jen smazat tu chybovou pamět,mě to vyšlo v ATU servise na 299kč a test brzd jsem měl zdarma.
Ono to začne po určitém sjetí destiček hlásit ale nevím po jak velkém sjetí a nevím proč to hlásí tak brzo když s tím ještě do ted v poho jezdím
herminator píše:Zdar všem, měl bych jeden dotaz teda možná dva . Známý mi teď měnil zadní kotouče+destičky, tak jse chci zeptat jak asi dlouho trvá něž si sednou. Zatím mi pořád drhnou, tak by mě zajímalo jak dlouho to bude ještě trvat. Taky mi tím samozřejmě vzrostla spotřeba, že. . A další dotaz je jak odstranit hlášku brake pad s palbního počítače, ta naskakovala před výměnou a naskakuje i po výměně. Díky předem.....
Tím že pořád drhnou máš na mysli to, že pořád brzdí?
spíše to vidím na zkrat na okruhu hlášení, přece logicky po každé výměně nebudu mazat hlášku. V deskách je vodivý(možná uhlík)
kousek, který při opotřebení obložení dosedne na kotouč a uzavře okruh hlášení, nevím, zda svítí stále nebo jenom při
brždění, pokud platí to druhé, musí po rozpojení zhasnout.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
mě to hlásí takřka pořád né jen při brždění a tak samo jsem to měl i po výměně spínače brzdových světel (brake lights) dokud jsem to nenechal vymazat vservisu tak mi to svítilo,ale při check oil doliju a hláška zmizí
herminator píše:Zdar všem, měl bych jeden dotaz teda možná dva . Známý mi teď měnil zadní kotouče+destičky, tak jse chci zeptat jak asi dlouho trvá něž si sednou. Zatím mi pořád drhnou, tak by mě zajímalo jak dlouho to bude ještě trvat. Taky mi tím samozřejmě vzrostla spotřeba, že. . A další dotaz je jak odstranit hlášku brake pad s palbního počítače, ta naskakovala před výměnou a naskakuje i po výměně. Díky předem.....
Tím že pořád drhnou máš na mysli to, že pořád brzdí?
jo přesně tak, i když se mi dneska zdálo, že je to čím dál méně.... těko říct kolik je třeba najet km než to nebude brzdit vůbec.
v minulosti OPEL ASTRA 2,0 60KW, nyní SUZUKI SX4 1,6 GLX 4x4 79KW, člen Carp Teamu Radegast Karviná
Samothe píše:mě to hlásí takřka pořád né jen při brždění a tak samo jsem to měl i po výměně spínače brzdových světel (brake lights) dokud jsem to nenechal vymazat vservisu tak mi to svítilo,ale při check oil doliju a hláška zmizí
no to je další věc, check oil se mi rozvítí už po ujetí zhruba 3tis. po výměně oleje, není to brzo na to, že na plnou syntetiku se dá ujet i něco pře 10tis. km a olej se mi vůbec neztrácí??
v minulosti OPEL ASTRA 2,0 60KW, nyní SUZUKI SX4 1,6 GLX 4x4 79KW, člen Carp Teamu Radegast Karviná
herminator píše:
jo přesně tak, i když se mi dneska zdálo, že je to čím dál méně.... těko říct kolik je třeba najet km než to nebude brzdit vůbec.
No tak já bych řek, že by to nemělo za jízdy drhnout vůbec..
a je jedno jestli jsou desky nové nebo staré..jestli ten co je měnil neudělal někde chybku.......
mě to taky dost žere olej používám polosyntetiku ale můj motor má taky už dost najeto 170 t a co jsem se informoval tak je to normální a spotřeba oleje se při cca 120 t zvyšuje a odstranit se to dá výměnou dílu v motoru(nevím přesně co ale někde to tady je) což by bylo nákladné takže mi nezbývá než dolívat a dolívat vždy když se check oil ukáže
herminator píše:
jo přesně tak, i když se mi dneska zdálo, že je to čím dál méně.... těko říct kolik je třeba najet km než to nebude brzdit vůbec.
No tak já bych řek, že by to nemělo za jízdy drhnout vůbec..
a je jedno jestli jsou desky nové nebo staré..jestli ten co je měnil neudělal někde chybku.......
no ja si zase vzpomínám, že jak jsem kdysi měnil desky na Fanoušovi na předních tak taky zpočátku drhly, ale už si nevzpomínám kdy to odeznělo
v minulosti OPEL ASTRA 2,0 60KW, nyní SUZUKI SX4 1,6 GLX 4x4 79KW, člen Carp Teamu Radegast Karviná
herminator píše:
jo přesně tak, i když se mi dneska zdálo, že je to čím dál méně.... těko říct kolik je třeba najet km než to nebude brzdit vůbec.
No tak já bych řek, že by to nemělo za jízdy drhnout vůbec..
a je jedno jestli jsou desky nové nebo staré..jestli ten co je měnil neudělal někde chybku.......
hergot tak jsem dneska zkoušel zvednout auto a ty zadní kola mi furt brzdí, tak jsem zkusil ještě více povolit ruční brzdu, ale nic se nezměnilo. Kruca co by s tím mohlo být
v minulosti OPEL ASTRA 2,0 60KW, nyní SUZUKI SX4 1,6 GLX 4x4 79KW, člen Carp Teamu Radegast Karviná
herminator píše:
hergot tak jsem dneska zkoušel zvednout auto a ty zadní kola mi furt brzdí, tak jsem zkusil ještě více povolit ruční brzdu, ale nic se nezměnilo. Kruca co by s tím mohlo být
Já bych to zavez zpátky tomu co to spáchal a ať mi to opraví (samo že bezplatně)