Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Ahoj, mám Astru G 1.6 16 V x16xel. Houpou se mi volnoběžné otáčky - Ale - už jsem vyčistil vše co se dá!!! Klapka, servomotorek voln.otáček i AGR ventil jsou jak z alabastru a měli by být funkční... . Ani se mi nerozsvicuje žádná kontrolka.Podtlakové hadičky jsem taky všechny kontroloval a zdají se vpořádku a že těsní. Nenapadá někoho něco??
Jinak auto jezdí snad v pohodě - jen ten volnoběh!! .
Díky za každou radu!!! Jirka.
protahni auto do omezovace, na 1, 2 , 3 ,nekolikrat za sebou, at se to poradne protahne a uvidis, skrtici klapku sio cistil z obou stran ? cistil si ji otevrenou nebo zavrenou?
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
a kdy ti to dělá? jen když stojíš? nebo když zapneš nějaký spotřebič?
Jo a to také mohu doporučit co GERDA prostě pořádně protáhnout..mi to dělalo také...a párkrát jsem to prostě protáhl s dobrým benzínem...a je po problému.....jen co není tak když zapnu spotřebič...ale to už asi u tohohle auta neovlivním...
Me to nedavno delal to same a bylo uvolneno nejaky oranzovy konektor kabelu v tom miste za trubkama kde jsem oznacil ve fotce. Tvuj sani nejspis bude vypadat trochu jinak ale konektor by tam mel byt.
Teď: Ford Fiesta mk6.5ST150 2.0 16v 150bhp
Předtím: Opel Tigra A 1.8 16v 160bhp(Moje (ex-)Tigra - Click)
Mě to dělá ihned po nastartování - stále. Klapku sem měl sundanou celou a vše vyčistil a lehce promáznul. chodí to lehce, i lanko plynu jde lehounce... jediný co - klape ten ventil na odvětrání nádrže - ale to by mělo být sned o.k. ( podtlak je na hadičkách znát, takže nejspíš taky funguje. Při zapnutí větráku či sepnutí serva otáčky znatelně poklesnou, s prodlevou jdou nahoru a pak to opět kolísá . Po vypnutí spotřebiče to samé opačně ( otáčky se zvednou a s prodlevou jdou dolů a kolísají) . Je fakt, že když sem to nasr.. vzteky vytočil na nějakejch 6 tis. ot. tak se to pak na chvilku zas ustálilo, ale že by to byla oprava, to se mi moc nezdá... . Jinak otáčky jdou dolů dost pomalu - myslím při vytočení třeba na těch 6 tis....
Sádlo píše:Me to nedavno delal to same a bylo uvolneno nejaky oranzovy konektor kabelu v tom miste za trubkama kde jsem oznacil ve fotce. Tvuj sani nejspis bude vypadat trochu jinak ale konektor by tam mel byt.
Nevím moc co to je za konektor - ale všechny sem měl několikrát vyndaný - jak z krokovýho motorku, tak z potenciometru klapky, i z čidla na sání - jsou tam na pevno, ale dík za radu.... J.
Sádlo píše:A netesnost serva rizeni by to byt nemohl?
Ted ti moc nerozumim . Netěsnost serva?? Jaký to má vliv na otáčky ? Já myslel spíš něco v elektrice - že to má větší odběr a proto otáčky na cvilku poklesnou- to prý tyhle auta dělaj. Každopádně olej nikde ze serva neteče.... Spíš mě trápí to kolísání otáček.... ten pokles při sepnutí spotřebiče je jev celkem častý a podle mě se to týká spíš alternátoru...
Ještě pro upřesnění - Otáčky na volnoběh kolísají o cca. 200 ot. nahoru a dolu . Při stání s vypnutými přídavnými spotřebiči ( jako větrák topení, či servo ) . Kluci díky za rady, jezdim kamionem, takže na net se asi dostanu zas až o víkendu.... Neignoruju vás, ale nemůžu odpovídat.... každopádně budu rád za každej nápad a v pátek či v sobotu sem tu !!!! Díky moc, Jirka.
vazne to vytoc az do omezovace, aspon na prvni tri rychlosti, treba 3x nebo 4x za sebou a uvidis, kdyz se to poradne protahne tak to dela obcas divy, jen se toho clovek nesmi bat a vytocit to co to jde
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001