Předně Vás tu všechny zdravím, jsem zde mezi Vámi nový a tak se musím ještě trochu porozhídnout co a jak. nevím jestlitohle téma někde neproběhlo, takže pokud ano omlouvám se předem.
Čipování, Power Boxy a podobné názvy - jednoduše zvýšení výkonu motoru. Máte zkušenosti? Obecně lze asi říct, že tahle úprava se nejspíš vyplácí u diesových motorů, ale jak je to s benzínem - má podle vás význam podobným způsobem navyšovat výkon motoru o 1.6 55 kW , nebo je lepší rovnou pořídit motor 1.6 74 kW.
manli2-přesunuto...... na vaše dopručení a přidána anketka
jestli ti de o výkon tak koupit rovnou tu silnější pač u atmosférickýho motoru nemá cenu čip bez jinech úprav (setrvák, filtry, výfuk, hlava, atd) a když pak sečteš náklady a dosaženej nárůst výkonu tak 10 koní za 20t kč tak to tě vyjde na stejno nebo i levnějc koupit rovnou to silnějš
Naposledy upravil(a) manli2 dne 07 bře 2006, 14:33, celkem upraveno 1 x.
hlavne kdyz se podivas tak 55kW se da cipnout na 63kW coz nema future. motor 74kW se da cipnout az na 87kW coz uz je celkem slusny. jinak do motoru bych se nesr.... jedine cip, filtr, a vejfuk ale zadny rozebirani
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
jarda píše:hlavne kdyz se podivas tak 55kW se da cipnout na 63kW coz nema future. motor 74kW se da cipnout az na 87kW coz uz je celkem slusny. jinak do motoru bych se nesr.... jedine cip, filtr, a vejfuk ale zadny rozebirani
a měl si tu 55kW na brzdě?......ona má něco kolem 60 kW...... v základu.....
manli2 píše:jestli ti de o výkon tak koupit rovnou tu silnější pač u atmosférickýho motoru nemá cenu čip bez jinech úprav (setrvák, filtry, výfuk, hlava, atd) a když pak sečteš náklady a dosaženej nárůst výkonu tak 10 koní za 20t kč tak to tě vyjde na stejno nebo i levnějc koupit rovnou to silnějš
Taky bych to tak videl. Autu bez turba moc chip nepomuze, je to par koniku.
BTW: Manli2, nechces to presunout spis do sekce tunning? Tam by se to hodilo asi vic.
jarda píše:hlavne kdyz se podivas tak 55kW se da cipnout na 63kW coz nema future. motor 74kW se da cipnout az na 87kW coz uz je celkem slusny. jinak do motoru bych se nesr.... jedine cip, filtr, a vejfuk ale zadny rozebirani
a měl si tu 55kW na brzdě?......ona má něco kolem 60 kW...... v základu.....
no ja ji nemel protoze 1,6 nemam. teda pokud to bylo na me.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
jarda píše:hlavne kdyz se podivas tak 55kW se da cipnout na 63kW coz nema future. motor 74kW se da cipnout az na 87kW coz uz je celkem slusny. jinak do motoru bych se nesr.... jedine cip, filtr, a vejfuk ale zadny rozebirani
a měl si tu 55kW na brzdě?......ona má něco kolem 60 kW...... v základu.....
no ja ji nemel protoze 1,6 nemam. teda pokud to bylo na me.
OK, díky za Vaše postřehy, rady atd. V současnosti mám astru F 1.6 SZR právě se stejným výkonem 55 kW. Brzy hodám jít do Gčka a nejspíš bych chtěl něco silnějšího. Z tohoto důvodu jsem se ptal jestli má cenu jít do stejného výkonu motoru a ten zvýšit nebo rovnou jít do silnějšího motoru ( výkonově). Ona sama o sobě ta astra 55 kW není tak slabá, ale plně naložená v kopcích je opravdu jak šnek.
Díky ještě jednou za odpovědi.
shadow píše:OK, díky za Vaše postřehy, rady atd. V současnosti mám astru F 1.6 SZR právě se stejným výkonem 55 kW. Brzy hodám jít do Gčka a nejspíš bych chtěl něco silnějšího. Z tohoto důvodu jsem se ptal jestli má cenu jít do stejného výkonu motoru a ten zvýšit nebo rovnou jít do silnějšího motoru ( výkonově). Ona sama o sobě ta astra 55 kW není tak slabá, ale plně naložená v kopcích je opravdu jak šnek.
Díky ještě jednou za odpovědi.
njo tak ono kdyz stehujes tak nesmis potom chtit zavodit
shadow píše:OK, díky za Vaše postřehy, rady atd. V současnosti mám astru F 1.6 SZR právě se stejným výkonem 55 kW. Brzy hodám jít do Gčka a nejspíš bych chtěl něco silnějšího. Z tohoto důvodu jsem se ptal jestli má cenu jít do stejného výkonu motoru a ten zvýšit nebo rovnou jít do silnějšího motoru ( výkonově). Ona sama o sobě ta astra 55 kW není tak slabá, ale plně naložená v kopcích je opravdu jak šnek.
Díky ještě jednou za odpovědi.
no já měl kadet 1.6 8 ventil a skočil sem do gečka 1.8 16v stejný ručení a znatelnej výkon vono 55kw a 85 kw už je znát
Cus ja si myslím že je jednodušší koupit rovnou silnejší motor a pak ho popřípadě trošku poladit, ja mel corsu 1,4 po par upravach jsem tam mel 75 koni , teď na jaře jsem ji prodal chvíli jsem byl chodec a teď jsem koupil Astru g . A musi uznat že je to uplně jiný svezení, taky už mam naplánovany nejaký změny ale myslím že mi ten motor bude uplně vyhovovat. nac tam cpát třeba 2,5 V6 omegy
Opel Astra G kombi 1,6 16V 74KW sport X16XEL gsm - 604912407 nebo sebek.3@seznam.cz