nejde nastartovat 1.7DTi

Odpovědět
Ladislav Nerad
Příspěvky: 2
Registrován: 07 led 2008, 10:49

nejde nastartovat 1.7DTi

Příspěvek od Ladislav Nerad »

potrebuji nutne radu.Motor 1.7DTi mi nejde nastartovat.Zjistil jsem,ze jsou na cerpadle ze zhora tri stekry.Ten vlevo,prvni u rozvodu,je zeleny a ten je na teplotu nafty.Druhy stekr je bily.Ten,kdyz se za chodu motoru odpojil,tak motor zhasnul a pri opakovanem nastartovani mel tvrdsi chod,ale bezel.Treti stekr ten ma za ukol ovladat otacky motoru.Pri odpojeni motor taky zhasl a nesel nastartovat ani nouzove.Pri volnobehu na nem bylo napeti asi 4,50V.Jak se pridavaly otacky,napeti rostlo treba az na 9V.Pri samotnem startovani bylo napeti asi na 6V.To jsem zjistil,kdyz motor jeste behal.Ted uz to nejde a napeti na te zastrcce je jen 1,50V.Po trech sekundach se rozsviti diagnostika.Jedina tahle zastrcka vede do ridici jednotky vstrikovaciho cerpadla.Taky jsem nameril pri zapnutem zapal.na teto jednotce vstupni napeti 4,50V,coz je v poradku a kostru ma taky.Ostatni kabely,je jich asi 5,nevim kam vedou.Schema nemam.Osobne mam podezreni prave na tu jednotku.V zadnem servisu jsem nebyl.Nemate nekdo s timto zkusenost?
Ladislav
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany »

Ahoj, popravdě řečeno, je to popis hodný technika, takto konkrétně to rozepsané je málo vidět, ale odkážu Tě na fórum, projdi si zde již řešené problémy ohledně startu 1,7 Dti, nemálo jsem sem přidal i já, ono toho kvůli čemu to nestartuje není mnoho, bohužel o to je to dražší. Stačí skočit do sekce motory a vyhledat 1.7.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
Gofe
Příspěvky: 50
Registrován: 09 dub 2007, 11:53

Příspěvek od Gofe »

Ahoj. Moc tomu tvému dotazu nerozumím. Je to tak,že auto normálně startovalo a až po tom co ses "pohrabal" v čerpadle přestalo,nebo to nestartovalo jen někdy za určitých podmínek(studený-teplý motor,nebo v pod určitou teplotou vzduchu atd...) Zkus to trochu rozepsat "jak to začalo"
S tím co popisuješ ti nikdo asi neporadí a jak píše Hany "je to popis hodný technika". Myslím,že tady pomůže jen diagnostika a ta ti asi řekne něco o závadě na ŘJ čerpadla. A toho je tady i na jiných opel stránkách spousta.

Já před Vánocema řešil problém se starty u svého 20Di(x20dtl). Když klesla teplota vzduchu pod pět stupňů tak jsem to RÁNO nenastartoval. Šlo pokaždé jen o první start pak už startovalo normálně....
Po různých kontrolách a výměnách čidel a tak podobně to byl nakonec vadný akumulátor. Motor sice točil statečně dlouho a dost svižně,ale napětí kleslo na 9,3V a to už bylo na čerpadlo málo(rozsvítilo to i diagnostiku). Při použití startovacích kabelů a dalšího aku to nastartovalo hned.... Bylo mi řečeno u jednoho mechanika kam jsem jel na diagnostiku,že jak klesne napětí při startu pod 11,5V čerpadlo už nepustí naftu. Já zase zjistil,že když je to nad 9,5V tak nastartuje,pod už ani omylem ....Nevím jak u té 1,7 tady to je pro 2,0
Ladislav Nerad
Příspěvky: 2
Registrován: 07 led 2008, 10:49

To: Hany

Příspěvek od Ladislav Nerad »

Tahle zavada se mi stala,ze jsem jel normalne a v klidu,najednou to skublo a pak to nereagovalo na plyn.Vyslapl jsem spojku a zastavil.Zkousel jsem to nastartovat,ale neslo to.Asi za 20min.jsem to zkusil znovu a to zase slo.Pak jsem zjistoval kde je co spatne.Konkretne na tom motoru nic sloziteho neni.Delal jsem potkany motor na jinem aute,vymenu rozvodů,atd.Po teto strance je to brnkacka.Horsi je uz elektrika.Me by dost pomohl popis casti cerpadla.Tri jsem popsal ja.Jeste je jedno cidlo ze spodu.Je hnede s hnedou zastrckou.To nevim na co je,ale bez nej to taky bezi.V nejakem prispevku jsem se docetl,ze z nej tece nafta.Takze to bude dalsi problem Aster.Dalsi snimac je zboku cerpadla,je pod tim molitanem,je cerny a ma tri draty,K nemu vede napeti po zap.zapal.4,50V.Vse co odpojite z motoru(AGRventil,snimac tlaku v sani,elektromagnet.ventil pro turbo,dokonce i snimac otacek klik.hridele)tak to bezi.Maji vliv na regulaci motoru,dobu vstriku.Osazeni cidel a snimacu na cerpadle neznam.Dokazal jsem zjistit funkci jen toho bileho a sedeho.Jinak?Na diagnostiku?Nikdy :twisted:
Ladislav
Gofe
Příspěvky: 50
Registrován: 09 dub 2007, 11:53

Příspěvek od Gofe »

Tahle se mi projeval na firemním Boxerovi ucpaný pal filtr. Stalo se mi to na dálnici při předjíždění autobusu. Najednou to přestlalo reagovat na plyn a konec. Všichni na mě troubili jako na totálního d..bila(a ani se nedivím) :shock: Po zastavení v odstavném pruhu. to nešlo nastartovat. Tak jsem šel volat na firmu ať si pro mě přijedou a asi po deseti minutách to zase normálně nastartoval. Ujel asi 13km a vše se opakovalo. takle jsem jel 70Km. Mechoš pak vyměnil pal.filtr a prý pucoval nádrž a něco nalil do nafty. Pak už to bylo ok....Mohla by to být i nekvalitní nafta.
V tom čerpadle se nevyznám ani neznám tvůj motor.4lánky o čerpadlu jsou tady: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=5260
Nevím jestli je to co hledáš....
dusan27
Příspěvky: 2
Registrován: 19 bře 2008, 23:01

Problem 1,7DTi zhasínanie,neštartuje vyriešený

Příspěvek od dusan27 »

Čaute všetci Opláci.niesom nemám síce astričku,mám corsuale zastihol ma tento problém s otcovou astrou.Asi pred pol rokom sa mu stalo že motor nechcel naskočiť až na druhý krát,nič si stoho nerobil.pred tromi dnami sa vracal z práce domou asi 80k/h,auto samo zdochloskúšal štartovať no nenaskočilo.asi po 10 minútach to naskočilo,prešiel 500m a zasa ten istý problém.Toto sa opakovalo asi 5-krát kilometer pred domom zhaslo a koniec,viac nenaskočilo.Začal som teda merania,Z informačného zdroja Opla TIS som vytlačil schémy a rad za radom meral inštaláciu a potom napatia na jednotlivých snímačoch a svorkovniciach riadiacich jednotiek.zistil som že pri štartovaní dáva slabé napatie na prepadový ventil Y34 cca pri štartovaní 1,2 voltu.niekedy naskočil motor po 10sekundách zhasol.žiadna diagnostika,len rozum a zdravo uvažovať.výsledok- vadnmá riadieca jednotka čerpadla.cena z oplu 68000 nová,41000sk repas.hovorím si hop alebo trop.otvoril som ju a začalo skumanie lupov narazil som na jeden vyiskrený pin v strede plošáku.preletoval som ho ako aj asi dalších 40 ostatných.istota napichol som na motor naskočil a zatial šlape uvidíme.nateraz som 40 000 ušetril.
Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex »

Klobouk dolů, kamaráde ! ! ! Seš machr... 8)
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
dusan27
Příspěvky: 2
Registrován: 19 bře 2008, 23:01

Příspěvek od dusan27 »

dakujem ti aspon dúfam že trčoška som prispel aj ja v návode ako a čo merať ak nahodou by niekto chcel poradiť tak na moj mail-
dusan.bacigal@gmail.com
Odpovědět