Ahojte...
chcem sa opytat, ako spravne jazdit s DTI motorom???...lebo..nie pri kazdom zoslapnuti plynu zaberie rovnako, stale je akceleracia ina...
Auto poriadne zabera az niekde v polovici plynu...ale...nie stale rovnako...
Neviem, ako na to...
Ako mam narabat s plynom, aby to islo tak, ako ma???..koklo a ako rychlo treba pridavat????...
DAKUJEM...
Ako spravne jazdit s DTI???
- Reklama
NIe nie...stale si pockam...povozim sa kusok tak, bez turba...a potom postupne na to slapnem...
Ale...niekedy NAPRIKALD ked idem predbiehat...idem 90km/h mam zaradenu 4-ku a otacky nieco cez 2000...a niekedy auto vystreli fajne..pruzne...a niekedy az tak nie... je to zrejme podla toho, ako stlacim plyn..ako rychlo alebo..ja neviem...toto by som sa chcel naucit...
Ale...niekedy NAPRIKALD ked idem predbiehat...idem 90km/h mam zaradenu 4-ku a otacky nieco cez 2000...a niekedy auto vystreli fajne..pruzne...a niekedy az tak nie... je to zrejme podla toho, ako stlacim plyn..ako rychlo alebo..ja neviem...toto by som sa chcel naucit...
Jak rychle zmacknes plyn vliv podle me nema. Budto to bude tim ze pred predjizdenim byl motor jinak zatizenej a ma tedy rychlejsi/pomalejsi reakci na seslapnuti plynu, nebo uz sis vybudoval podminenej reflex a pri plnem seslapnuti plynu se podvedome predklonis
Ja to u sebe pozoruju. Obcas mi prijde jakoby motor netahnul. Ale pohled na rychle se pohybujici rucku rychlomeru me uklidni.
