Zkus odpojit EGR z konektoru a jestli ti to přestane dělat, tak je to jasný , já měl to samý a zaslepení, ať jakoukoli záslepkou (plnou, s dírou, origo z Opela) prostě nepomáhá stejně jako čištění, takže pokud je to ono, tak jedině výměna
Na čištění bych použil něco co žere saze, máme práci od jedné firmy, žere to napálený olej - dělal jsem s tím náš sporák doma, jediná nevýhoda, že slezly čísla na točítkách... Ale co jsem tady všude sledoval, ještě nikomu neběhal vyčišěný EGR bez problémů....stejně každý šáhnul po novém.
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
Defender píše:Zkus odpojit EGR z konektoru a jestli ti to přestane dělat, tak je to jasný , já měl to samý a zaslepení, ať jakoukoli záslepkou (plnou, s dírou, origo z Opela) prostě nepomáhá stejně jako čištění, takže pokud je to ono, tak jedině výměna
Odpojil sem a přijde mi že to přešlo musím to pořádně projet at to zjistím. Může se něco stát když jedu s odpojeným ventilem?
Ahojte Astraci,
mne tiez obcas cuka - EGR vycisteny, zaslepeny. Mozem bez problemov odpojit aj konektor? Kontrolka svieti pomerne malo...
- sviecky menene pred dvoma tyzdnami - NGK BKR 5 EK
- v lete meneny vzduchovy filter a vycistena klapka s kanalikmi
Poslednu dobu sa stava, ze zastudena, par metrov po nastartovani auto brutalne cukne, ale len 1x. A potom uz celu cestu nic. Nieje to prirodzene
Dalsia vec,uz dlhsiu dobu pozorujem svoju Astru, ze na volnobehu dost kolisu otacky. A obcas to aj skape. Tak isto kolisu aj ked pridam napr. na 2300ot/min, tak nedrzia, ale hybu sa hore-dole v rozmedzi asi 200ot.
Prikladam link na video na volnobehu
Mě to dělala taky.při udržování rychlosti mi auto dost cukalo a pomohla až výměna celého EGR ventilu+zaslepení,výměna lambdy a termostatu.Navíc se zjistilo že se nějakej expert vrtal v řídící jednotce a ta pak EGR i lambdu odpálila,takže se vše muselo měnit znovu.Ted už je vše v poho...
Opel Astra G 1.4 16V Sportive,3.dv.,r.v.1998
OpelKadett E,1.6i GT,3.dv.,r.v.1989(mé první vozítkoOpel)
vždy doporučuji vyblikat závady. mi taky občas škubalo ale i za jízdy, a nakonec to pravděpodobně byl kontakt čidla klikového hřídele, zatím najeto 600 Km bez problému.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Chlapi, cukanie na mojej Astre znizila letna vymena palivoveho a vzduchoveho filtra, ale teraz v poslednej dobe sa objavuje stale viac a viac, neni mozne ist konstantne 60, 80, 90 ci 110kmh...Stale treba ubrat/pridat plyn aby auto netrhalo. Obcas to trha-vynechava aj pri normalnom zrychlovani, na dvojke/trojke v ramci mesta. Zda sa mi, ze do teploty cca 80°C to nerobi, no potom to zacne. Ide ma rozhodit od nervov.
Skusil som odpojit konektor od EGR, uvidime co sa udeje.
Myslim si, ze zapalovacia lista to nebude, lebo to trhanie je tak odporne, ze sa nachvilu vyslovene strati tah (nie znizi ako kedy vypadne jeden valec/sviecka).
Sviecky maju asi rok, pred polrokom cistena klapka,kanaliky a EGR, popraskane hadicky som nenasiel. Napadlo ma, ci to nemoze byt odchadzajucim palivovym cerpadlom, pripadne bordelom v nadrzi, nejakym spinavym nasavacim sitkom... hm?
...žeby odpojenie konektoru na EGR vyriesilo vsetky moje problemy?
Kontrolka viac nesvieti, ako svieti, takze asi je EGR naprd, ale ked to pocasie umozni, chystam sa ho vycistit, no zatial budem zrejme chodit s odpojenym konektorom... Hrozi nejaka porucha? Ze sa nieco pokazi?