Pani mazaci nenašiel som nikde žiadne podobne tema tak, si zakladam toto. Po nehode sa mi dosť poškodil silenblok ktory drži prevodovku v ľavom nostiku takže, je nutna vymena, ale čo ostatne silenbloky ktore už maju najazdeno 240tkm a hlavne tie dve čo držia motor v priečnom smere na takzvanom motorovom rame. Ešte pred nehodou som mal taky čudny pocit pri riadeni kvaltov a akceleracii motora, zdalo sa mi, že to je už trochu viac gumene resp suce na vymenu. Tie lahke čajove 1.4-ky a 1.6-ky nemaju hmotnosť ako ani kruťak tak, to nemaju ani ako vymliagať. Poprosim o nazor staršich skusenejšich pardalov ktory už čo to maju zasebou, dakujem.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Tri silentbloky ktore su na ľavom a pravom blatniku a vzadu na nosniku pri serve som zohnal v pohode, ale ten štvry čo je vpredu pod chladičom sa zda byť asi najvačši problem. Google ma po polhodine hľadania prestalo baviť, tak nema niekto dobry tip kde ho zohnať teda, okrem origo GM za 300,-ojro a britskeho ebay? http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-ASTR ... 257b1dd1cb
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Já se dívám, že tady, ho mají za nějakých 650,- poctivejch českých korun . Ale nevím, jak u vás se dá sehnat. U nás to jde. Ale ten obrázek je pro 2.0 a ty máš 2.2 dízl. Tam mě to ten tvůj silentblok neukázalo .
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
no to je rozne.. ja napr predny nemam, mam tam len omedzovac otocenia motora (ci ako sa to vola)
zalezi aku mas prevodovku
silentblok ktory je rovnaky je na pravej strane, ostatne su od typu prevodovky, nie motora
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
HonzaL píše:Jestli se dobře pamatuji, tak mi denny říkal, že přední "silentblok" je záchyt reakce, aby motor nevyskočil z auta.
No určity zmysel to dava, hlavne ked som si všimol, že vačšina to ma na oko vyklepane, lebo velmi tenučka prepažka medzi obvodom a stredom nedava velku vydrž. Takže podľa mna je to tam skor iba ako transportna pri montaži a po kratkom čase sa aj tak vymlati. Každopadne to Febi vyzera tiež zaujimavo vylepšene, zrejme vedeli prečo. Poslednou dobou sa mi vibracie od motora prenašali do celej karoserie, ale hlavne ten nad prevodovkou už bol badatelne po smrti, tak asi aj preto to tak drnčalo.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
pristup v podstate dobry, jeden je pod baterkou ta musi isť von spolu aj z plastovou zakladnou, dalši je pod filter boxom a ten tiež musi isť von. Treti ktory by sa ešte tiež mohol meniť je na čelnej strane auta od prevodovky na podmotorovy ram, štvrty posledny je vzadu za motorom opačne ako treti a ten je zbytočne meniť nakoľko sa nerozdrbava! Prve tri ano ale na ten štvrty sa vykašli jednoducho škoda peniaze!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
jerry mouse píše:pristup v podstate dobry, jeden je pod baterkou ta musi isť von spolu aj z plastovou zakladnou, dalši je pod filter boxom a ten tiež musi isť von. Treti ktory by sa ešte tiež mohol meniť je na čelnej strane auta od prevodovky na podmotorovy ram, štvrty posledny je vzadu za motorom opačne ako treti a ten je zbytočne meniť nakoľko sa nerozdrbava! Prve tri ano ale na ten štvrty sa vykašli jednoducho škoda peniaze!
ok dekuju protže nastartuju motor a při chcipnuti se oklepe motor a zarachoti to tak to musim udela jinak dekuju
skontroluj si aj škrtiacu stop klapku, ta ked blbne tak z motorom trepe jak z malym ratlikom
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Je to prva klapka na vstupe vzduchu do sacieho potrubia motora!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957