To m.z : tak tedy několik mnoho řádků
Původně jsem si jel do SRN pro základní OPC Zafiru - 141 kw, ten němec se o žádných úpravách nerozepisoval a ani při převzetí v německu o tom nikdo nemluvil. Toho intercolleru jsem si všimnul hned po otevření kapoty, normálně je tam takový malý černý.
Auto jsme dovezli do ČR a všimli jsme si v dokladech zapsaných úprav a v pouzdře se všemi papíry byly i osvědčení k zapsání z TUV. Našel jsem tam i graf z brzdy přímo od dodavatele úprav ( firma EDS Motorsport -
http://www.eds-motorsport.de/_eds_/index.htm ).
Vyhledal jsem si jejich stránky, abych se dozvěděl něco více a zjistil jsem, že auto u nich prodělalo úpravy ve fázi II. - celkové náklady ( a byla tam i kupa účtenek ) byla cca 1800 EUR. Neplatil jsem je však já, byl to bonus , koupil jsem auto již poladěné, které bylo prodáváno jako klasika. Nebyl jsem proti, OPC je auto na pořádné svezení, tak proč ne
Motor má větší intercoller, upravené sání, jinou řídící jednotku, jinou spojku, Blow-Off ventil, jiné svíčky, sportovní vložku filtru vzduchu.
Výkon je měřený na brzdě u dodavatele úpravy.
Spojka není sériová, zatím si nestěžuje, převodovka také bez problémů, chybí však 6-tý rychlostní stupeň.
Nemohl jsem posoudit změnu, musel bych se svézt klasickým OPC, abych mohl porovnávat, ale motor táhne dobře od spodu a neztrácí výkon až do 7000 otáček.
Spotřeba je při normální jízdě okolo 9 - 9,5 litru na 100 km, ( dodavtel úpravy udává snížení o cca 1,5 litru, ale nevím, nevím

), jezdím však dost často rychleji po dálnicích a pak je to docela žíznivec

ESP je opravdu problém, ale nechci jej zatím trvale odpojovat ( přeci jen se s autem jezdí i jako s rodinným vozem ...)
tak, to je vše, doufám, že jsem ti na pár věcí odpověděl
