Příspěvek
od vasekpetr1 » 24 úno 2016, 13:04
Josko asi ti moc neporadím, ale jdu na to metodou logického uvažování: na našem voze je osazena ŘJ motoru
Multec a ta podle schématu má čidlo teploty vody B12 zapojené přímo do ŘJ motoru (X54, pin 27 - modro-rudý 0,75) a vývod pro budík jde také přímo z ŘJ (X53 pin 30 - zelený 0,75) z motoru přes X2 pin 1 do přístrojovky. Ještě je na tom výstupu pověšená i ŘJ chlazení, která ovládá klimu a větráky. Chtělo by to vyzkoušet, jestli při zvýšené teplotě najedou ventilátory chladiče. Pořád mně to ale připadne, že do budíku jdou špatné hodnoty napětí. Kdybys nepořídil, tak bych mohl zkusit aspoň oměřit hodnoty napětí na čidle a teploměru při různých teplotách motoru, abys mohl porovnat, jestli je chyba na vstupu nebo výstupu z ŘJ.
-
Přílohy
-

-

Naposledy upravil(a)
vasekpetr1 dne 24 úno 2016, 13:10, celkem upraveno 1 x.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)