Právě je 20 črc 2019, 19:54





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 15 lis 2011, 15:17 
Offline

Registrován: 15 lis 2011, 15:14
Příspěvky: 28
Zdravim pisu sem o ztrate vykonu u meho GSicka...mam tam chybu P 1555 poloha skrtici klapky, klapku sem zkousel vymenit i s EGR ventilem a porad stejne...dneska sem byl v Oplu na preinstalovani softwaru ridici jednotky a po preinstalovani porad stejny...do 3000 tisic auto jede ale kdyz dam plnej plyn tak se nic nedeje auto jako by bylo mrtvy...pred chvili sem vymenil palivovej filtr a taky nic porad steny...prosim o jakoukoliv radu nebo podobnou zavadu sem uz z toho zoufalej:( Motor z18xe
dneska rano auto jelo tak jak melo slo pekne po plynu tahalo zvuk normalni....cca po 30 min sem najel na kruhac vyjel sem z nej a zase ve starejch kolejich auto bez vykonu a jenom to rvalo....chtel sem se zeptat mohlo by to byt zpusobeno zapalovaci civkou tou listou????diky za odpovedi


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 15 lis 2011, 20:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3367
Bydliště: Prostějov (TIR)
A svítí ti kontrolka motoru? takový "žlutý ventil"... když jsi byl v Oplu (což jsou ti nejhorší fušeři v Olomouci) co ti "zjistili"? nejsem sice zatím zběhlej v benzinu páč sem byl ropák kterej emigroval před měsícem k benzinu ale evidentně máš motor v "nouzovém režimu" jede to normálně do 4tis a pak utrum že? ta klapka byla vyčištěná - 100% funkční?

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 lis 2011, 20:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 2009, 21:20
Příspěvky: 2005
Bydliště: Hradec Kralové
mozna RJ motoru

_________________
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 lis 2011, 21:02 
Offline

Registrován: 15 lis 2011, 15:14
Příspěvky: 28
Martasek: svitila mi akorat kontrolka auticko s klickem...jinak nic...mas pravdu auto jede nebo jelo v nouzovem rezimu...ale nevim jestli pomohlo preprogramovani ridici jednotky...ale jak rikam do 3 tis. to jede pak dam plnej plyn a jen to rve a nejede...ale rano to jelo jako by nic ale po chvilce zase to stejny...ta klapka by mela bejt dobra co sme tam davali s kamosem..meli sme to i na pocalu napojeny a nic...myslim si ze bud to bude zapalovaci civka nebo neco ve vyfuku protoze celej vyfuk jak si drnci kdyz vytocim motor a necham spadnou otacky
Fritol: Ridici jednotka to neni ta se vcera preprogramovala tak ze je v pohode..pise to jen chybu P1555 poloha skrtici klapky...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 lis 2011, 21:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 2009, 21:20
Příspěvky: 2005
Bydliště: Hradec Kralové
to ze se přeprogramoval software neznamena ze se opravi hardware jednotky.

_________________
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 lis 2011, 21:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 úno 2007, 02:36
Příspěvky: 889
Bydliště: Trencin
vaha vzduchu?

_________________
Astra G 1.8 5dv ´03 Elegance -----> SAAB 9-3 SS ´09 1.8t


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 lis 2011, 21:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3367
Bydliště: Prostějov (TIR)
tak že za studena to jde vytočit nad 3tis třeba i k 6tis ot? po zahřátí ale nouzový režim maximálně 3tis na plný plyn??

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2011, 08:51 
Offline

Registrován: 15 lis 2011, 15:14
Příspěvky: 28
Váha vzduchu musím vyzkoušet a taky zapalovaci listu. No na jedničku i za studena i za tepla to vytočím v pohode. Ale kdyz uz to mám zahraty tak 2 do 3tis v pohode ale jak tomu dam plnej plyn tak to tak do 4 tisíc jede v pOhode ale pak tO uz leze jak snek mám co dělat abych se dostal do 5 tisíc. O dalších kvaltech ani nemluvím. Kámoš mi říkal ze měl problém kámoš s golfem gti taky mu to psalo polohu skrtici klapky, jezdilo mu to v nouzových režimech tak vyměnil kat i s lambdama porad nic tak vyčistí klapku taky nic az pak vyměnil zapalovaci listu a bylo to v pohode.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2011, 19:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3367
Bydliště: Prostějov (TIR)
No nevím nevím jesti tohle bude lištou... Co svíčky jak jsou starý? Ale pokud to hlásí chybu klapky? asi bych tomu věřil. Lajcký dotaz páč fakt benzin ještě neovládám - máš nechnickou nebo el. klapku? Máš jí dobře vyčištěnou?! Všechny kanálky čisté?

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2011, 20:51 
Offline

Registrován: 15 lis 2011, 15:14
Příspěvky: 28
Svíčky jsou rok stary iridium. Vyzkouší je vytáhnout a mrknout na ne. U toho auta uz je všechno mozny :D klapka je elektronická a vycistena je dobře a kdyz sem ji sundaval tak ze spodu byla čistá. Zítra se na to kouknu. Za týden mám sraz s jedním kamosem a vyzkouším si od něho pucit váhu vzduchu a tu listu ma prave taky corsu c GSI.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2011, 17:09 
Offline

Registrován: 15 lis 2011, 15:14
Příspěvky: 28
tady davam par videi co sem dneska natacel...uz pul roku mam tady ten zvuk z vyfuku a nevim co to muze byt mozna je to ucpanej kat a proto je to bez vykonu to auto...tak na to pls mrknete a napis te....jinak dneska svicky zkontrolovany a v pohode a i klapku sem znovu cistil a porad nic :(
http://www.youtube.com/watch?v=EdO0Eyaf ... ideo_title
http://www.youtube.com/watch?v=OPvMfG94 ... ideo_title
http://www.youtube.com/watch?v=oI2CY4K1 ... ideo_title


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2011, 17:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3367
Bydliště: Prostějov (TIR)
Sousedi s tebe mají asi radost co :lol:
Jinak to vypadá že máš volnej výfuk - že by uchycení svodu přímo z parohů v tom ohybu směrem pod podlahu? (nevím jak to je u tvého auta řešený) (aspoň tohle přesně mě dělalo Fko když jsem zapoměl po výměně turba dotáhnout svod :mrgreen:
No každopdně je "něco" ve výfuku nebo s výfukem. Jinak jsem koukal vytočit ti to šlo krásně!? Žádněj nouzák??

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2011, 18:34 
Offline

Registrován: 15 lis 2011, 15:14
Příspěvky: 28
to bylo u nasich na baraku toceny praveze :D ja si taky myslim ze je neco ve vyfuku a proto to nema takovej vykon neco tomu tam brani...no poprve to slo pekne do otacek pak uz to slo hur a hur dusi se to jakoby....budu muset celej vyfuk sundat a prolist to dukladne a dotahnout svody nebo vymenit tesneni tam bude asi plechovy ze pod vyfukovyma svodama??


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2011, 19:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Příspěvky: 3367
Bydliště: Prostějov (TIR)
Těsnění ne. Spíš uchycení trubky k podlaze

_________________
Marťaskova Šmoulinka Z18XE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 lis 2011, 15:56 
Offline

Registrován: 15 lis 2011, 15:14
Příspěvky: 28
Jak to myslíš? Ten výfuk je prichycenej na těch gumach jinak se nikde podlahy nedotyka.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz