Příspěvek
od vasekpetr1 » 17 pro 2011, 22:15
hante, takto vaříme z vody a spekulujem - bez měření se nikam nedojde. Já bych to viděl na pojistku. Ostatní věci v autě fungují? Světla, varovné blinkry, rádio? A ty velký pojistky v motoru jsou v "poho" jak? Vizuelně? Tak to bych netvrdil. Ale ty velké jdou ven až při velkém zkratu. Já bych to viděl na některou z těch "menších" hodnot. Hlavně zkontroluj tu F2.11, která dává trvalé napětí pro zámky.
Potom ještě se tam motá multitimer pro zhasnutí lampičky, svit blinkrů, zhasnutí po zamčení, ale to už jsou čiré spekulace.
Jen pro klid duše: napájení multitimeru:
F3.21 - 5A - potenciál W
F2.18 - 5A
F2.24/F2.44 - 15A - potenciál 56
Naposledy upravil(a)
vasekpetr1 dne 17 pro 2011, 22:29, celkem upraveno 1 x.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)