ach jo... takže po několika týdnech laborování jsem již téměř odstranil cukání ale stále je problém s volnoběhem....
vymenil jsem EGR a tím odstranil chybovou hlášku špatný rozsah egr
vyměninil jsem svíčky, zapalovací kabely
vyměněn krokový motorek a zmizela chyba 35....tedy krokový motorek
aj lambda sonda je nová a zmizelo rozsvicení diagnostiky pří delší jízde po dálnici na plno...
a ted tu mám chybu P0505 cosi s regulací....
studenej je v pohodě, po nastartování v -10 drží nějakých 1100 otáček a postupně klesá na 850.... jak mile se zahřeje drží 1200-1300 otáček a po 20sekundách stání na volnoběh se rozsvítí diagnostika a kod P0505... a ted babo raď....
typuju že při mí smůle to bede nějaká blbost v podobě štíplého kabelu...
cosi o vadné RJ snad ani nevyslovujte nahlas... kdybych měl X18XE1 tak jsem jasnej ale budu věřit x16szr
