EGR a motor Y22DTR tj 2.2 DTi muj a 2.0 DTi
EGR a motor Y22DTR tj 2.2 DTi muj a 2.0 DTi
lidi, dejte si pozor pokud budete rozdelavat EGR a cistit klapky na prisavani vyfukovych plynu do spalovaku. Je to velikej problem to nejen vycistit ale taky poridit to sundat aby vam ten bordel nenapadal dovnitr do spalovaciho prostoru. Dnes jsem videl motor kde to bylo rozdelany a totalne zarostli jen kvuli tomu ze ten clovek ten motor podtacel a setril, totalne zanesene klapky mluvi za vse, auto nejelo---- zalepene i turbo!!! Masakr, neveril bych ze je to mozne ale je. Masakr... Pokud by s tim nekdo mel zkusenost tak to sem napiste. Dik
- Reklama
Zkušenosti mám , je lepší motory občas prohnat. Zanesené klapky se mohou i ulomit a spadnout do válce. Doporučuji čištění každých cca 50tis.km. Vysávám nečistoty vysavačem, takže do válců se nic nedostane. Zanesené klapky uberou až 30% výkonu a zhorší sání motoru, tím zkreslí sig. od měřiče nas vzduchu. Konkrétní radu přes SZ.
jak cistis vysavacem? sundas sani a na klapku napichnes vysavac nebo to rozdelavas pul motoru?
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258