Čím zalepit trhlinku v chladiči

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
zdenda-H
Příspěvky: 74
Registrován: 06 lis 2007, 17:57
Bydliště: SU-OC

Čím zalepit trhlinku v chladiči

Příspěvek od zdenda-H » 24 pro 2007, 21:04

Našel jsem totiž malý únik vody
zrovna v plastě u držáku hadice.
Myslíte, že by stačilo lepidlo na plasty,
nebo to zaletovat?
Obrázek
Y17DT Caravan 1,7DTI

5.35 l / 100Km

Reklama
 

Uživatelský avatar
burčak
Příspěvky: 172
Registrován: 25 črc 2007, 13:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od burčak » 25 pro 2007, 10:40

v Bauhauzu nebo v něčem takovým koupíš dvousložkovy lepidlo je to mám pocit do 180 stupňů. mám to už aspon rok a zatím drží :D
X14XE HATCHBACK

Uživatelský avatar
zdenda-H
Příspěvky: 74
Registrován: 06 lis 2007, 17:57
Bydliště: SU-OC

re

Příspěvek od zdenda-H » 26 pro 2007, 12:10

Díky burčáku.
To jsem chtěl hlavně vědět,
jestli to vydrží tu teplotu.
Obrázek
Y17DT Caravan 1,7DTI

5.35 l / 100Km

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 28 pro 2007, 22:38

pokud to máš opravdu v tom plastu, tak to zalepíš, ale mě to začlo prosakovat ve spoji toho plastu s chladičem, to je neopravitelné, - nový chladič
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

svantner3
Příspěvky: 258
Registrován: 03 úno 2007, 15:23

Příspěvek od svantner3 » 28 pro 2007, 23:14

Mě taky začal prosakovat chladič u spodní hadice , řešil jsem to takový roztokem co jsem koupil v OBI , jezdím s tím asi měsíc a vše funguje jak má , žadný problém prostě nic . http://zbozi.arkov.cz/i-229023-utesnova ... VALMA.html
LPG INTERFACE

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 29 pro 2007, 11:23

Chlapi máte výhodu, že víte kudy vám to teče, já šel postupným vyměněním chladiče, čerpadla, O kroužků na topení a pořád se mi voda někde strácí, těsnění pod hlavou je nové, prý údajně může být prasklá hlava, V Oplu to bylo 3x na kontrolu, na nic nedošli....... To je neštěstí......Tak mě čeká v lednu další pálka, buď druhá hlava, která bude i s výměnou stát nějakých 14-17.000,- nebo mám možnost druhý motor 60,000 km za 25,000,- A to mě stálo auto před vánoci nějakých 30,000,- skrz čerpadlo......
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Odpovědět