Má tam nějaký bejt? Na žádným nákresu ani fotce na netu sem ho neviděl, i v náhradních dílech je těsnení pod hlavou, těsnění sání a výfuku, gumový těsnění deklu ventilů, ale tohle sem nikde nenašel. Tvarově by mělo bejt podobný těsnění pod hlavou - obdélník, samozřejmě bez děr válců ale s jednou velkou. Já tam mám nějakej silikon očividně, ale sákne tudy olej. Nebylo by lepší tam dát aspoň papír?
Jinak mimo téma, dneska se chystám demontovat cívku kompresoru klimatizace, má kolem 5MOhm a při sepnutí klímy tam jde 14V, tak sem zvědavej jestli je ko pojistka v cívce a jestli to dám do kupy
Astra G, 1.6 8V, 3dvéř - skoro 290tis km. Moje opravy: EGR zaslepen, vyměněna klapka (zadrhával se plyn), startér, termostat, - opravena klapka vnitřní cirkulace, proklemovaná tepelná pojistka na cívce kompresoru klimatizace, lanovody k zadním kotoučům.
.. a použiva niekto tu hmotu, lebo v GM na mna pozerali ako na puka že čo chcem!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957