Chalani, mám rádio sony a vypozoroval jsem jednu věc. Že se po vytažení klíčku rádio vymazalo, to je klasika, to stačí prohodit napájení a rádio bylo tomu i přizpůsobeno, takže červený a žlutý drát má konektory a jdou vzájemně prohodit.
Ale: Všecko funguje normálně, do vytažení panelu rádia. Jak mile jí vytáhnu, drží paměť rádia stanice a všechno nastavení, žel né čas na displeji, takže pokud panel vytáhnu když jedu do obchodu, tak je tam třeba jen o 5 minut méně, než bylo před vyndáním panelu a pokud to tam není v noci, tak samozřejmě mi ráno naskočí čas ten, který jsem měl večer.
Na žlutém kabelu, do kterého mám v tom konektoru připojený červený drát, je rozdvojka a ve schématu zapojení jsou tři varianty zapojení a ta třetí je taková, že červený zůstane volný a na žlutý kabel je připojen jak žlutý, tak červený. Tedy že oba kabely vedou na jeden kabel. Nevím co je na co, protože návod není v češtině.
1. červený / červený, žlutý / žlutý
2. červený / žlutý, žlutý / červený
3. červený / NIC, žlutý / žlutý a červený
Sony, divné chování
-
- Moderátor
- Příspěvky: 8697
- Registrován: 27 úno 2007, 00:08
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Sony, divné chování
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
- Reklama
Re: Sony, divné chování
je ten čas na radiu tak duležitý, když maš čas na TIDu(MIDu)
resp. nedá se schovat?

Born From Jets
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sony, divné chování
klasika problém v popisu je určitě napsáno:
červený je +12V hlavní přívod od baterie
žlutý je +12V přívod od spínací skříňky (+12V po zapnutí klíčku do II pozice)
černý kostra
Spoj oba dva dráty červený a žlutý dohromady a zapoj je přímo na autobaterii. (přímo na autobaterii proto aby jsi eliminoval případné rušení autorádia)
Aspoň tak je to u drtivé většiny autorádii a tak jsem to vždy montoval já
červený je +12V hlavní přívod od baterie
žlutý je +12V přívod od spínací skříňky (+12V po zapnutí klíčku do II pozice)
černý kostra
Spoj oba dva dráty červený a žlutý dohromady a zapoj je přímo na autobaterii. (přímo na autobaterii proto aby jsi eliminoval případné rušení autorádia)
Aspoň tak je to u drtivé většiny autorádii a tak jsem to vždy montoval já
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504