Mám opel astra 1,7 dti 55kw, od začiatku mám s ňou problém z meniacim predstrikom pri pomalom pridávaní plynu. Pri otáčkach 2200 sa zmení predstrik na menšiu hodnotu , motor zmení zvuk a zmení sa aj ťah motora. Pri uberaní plynu to urobí tu zmenu pri 1900 ot. Menil som riadiacu jednotku čerpadla , aj motora, skúšal som výmenu celého čerpadla, menený predstrekový ventil ten aj tiekol, a skúšal som už skoro všetko. Za tepla to skoro nieje vôbec cítiť. Sedel som aj v iných 1,7 dti, niektoré to robie niektoré nie. Raz, keď som sa hral s počítačom a bežal motor, tak s motorom seklo potom začalo ísť dobre , ale po znovu naštartovaní sa chyba menenia predstreku objavila znova. Nemá niekto s tým skúsenosti. Komu som to ukázal zakrútil hlavou. Jednu chybu čo som našiel je trochu zatečená riadiačka motora od nafty. Zohnal som použitú, žiadna zmena.
V opli KE, MI len krútili z hlavou.
Naposledy upravil(a) astradti17 dne 15 srp 2011, 13:26, celkem upraveno 1 x.
Francúz ::: od Opla: Kadet 1,6 D, corsa 1,5 D, Vectra A 1,7 D, Astra G 2,0 di, Astra G1,7 dti
Z kolegom sme kúpili program aj s káblom. A žiadna iná hodnota v tom momente sa nezmení keď zmení hlas len predstrik , a nieje normálne pribúdajúcimi otáčkami , že predstrik klesne a potom zase plinule stúpa , je to niečo podobné ako u benzináku z predstihom.
Ten predstrikový ventil som menil najprv za požičaný a samozrejme ten môj tiekol, tak som kúpil nový a stále to isté.
Francúz ::: od Opla: Kadet 1,6 D, corsa 1,5 D, Vectra A 1,7 D, Astra G 2,0 di, Astra G1,7 dti
Tobě teče nafta do řj motoru?? Pokud ano máš špatnej snímač polohy čerpadla.
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase
OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER