P1110 Variable Intake Air/Variable Swirl Circuit Open

Odpovědět
zippi
Příspěvky: 185
Registrován: 12 zář 2009, 19:54
Bydliště: NR SK

P1110 Variable Intake Air/Variable Swirl Circuit Open

Příspěvek od zippi »

ahojte,
vyskocila mi tato chyba, patral som po pricine a prisiel som na nasledovne:
otoceny kluc tak ze svietia kontrolky a:
- do selenoidu (Y7) idu dva vodice, na jednom je 12V (napatie baterky) na druhom 0V
- do druheho selenoidu (Y4 ovlada EGR) idu rovnako dva vodice, jeden ma 12V druhy 8V (ak si dobre pamatam)
- ak som kabel do EGR selenoidu (Y4) pripojil na selenoid (Y7) ktory ovlada klapky, nevyhodilo mi chybu EGR selenoidu (Y4) - na zaklade toho uvazujem ze oba selenoidy su OK
- EGR selenoid nevykazuje ziadne chyby
- ziadne dalsie chyby auto nevypisuje
ako k tomu doslo?
instaloval som palubak, tahal kabel do riadiacej jednotky, je mozne ze sa niekde prerusil vodic na ktorom je 0V
ten vodic ide z riadiacej jednotky (pin 60)
zajtra idem skontrolovat ci ide signal z riadiacej jednotky
ja len ze ci uvazujem spravne :)
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 4x el. okná, 4x airbag, manuálna klíma, tempomat, ťažné, 4kotúče s ABS, PP od Davida
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
Reklama
 

zippi
Příspěvky: 185
Registrován: 12 zář 2009, 19:54
Bydliště: NR SK

Re: P1110 Variable Intake Air/Variable Swirl Circuit Open

Příspěvek od zippi »

tak bola to "blbost": zle zacvaknuty konektor do riadiacej jednotky pod blatnikom...
resp. na nic ine som neprisiel :)
auto ide, palubny PC tiez
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 4x el. okná, 4x airbag, manuálna klíma, tempomat, ťažné, 4kotúče s ABS, PP od Davida
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
Odpovědět