Vim, ze notoricka chyba P0170 se jiz na foru nekolikrat probirala. Rozumnym postupem bude primarne zkusit vymnit lambdu. Nevim vsak kterou - diagnostickou za katem nebo ridici pred katem ? Mate zkusenosti se znackou EPS -orig. konektory > diagnosticka: EPS 1.997.136 nebo ridici:EPS 1.997.342.
Dik predem
chyba P0170 znamena něco v nepořadku s Lambdou před Katalizatorem. proměřit pokud je Ok -> zkontrolovat Svody jestli nejsou praskle nebo nepodfukujou mezi hlavou a svodama.. pokud ok -> Proměřit kabely k Ř.J. pokud OK mohla by bejt vadna jednotka..
jinak :
P0170 Bohaté výfukové plyny
Směs vzduch/palivo trvale příliš bohata
P0170 Chudé výfukové plyny
Směs vzduch/palivo trvale příliš chudá
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
OK, diky vsechno to zkouknu Motor se chova i pri rozvicene kontrolce normalne nekdy pri jizde i sama zhasne. Zajimalo by mne zda pada do nouzaku (ztratu vykonu ani extremni narust spotreby nepocituju).
Kdyby jsi poradne hledal, tak by jsi se docetl, ze hodne lidem na P0170 (a to vcetne me) pomohla vaha vzduchu. K tomu byl neklidny volnobeh po nastartovani.
Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100
prohledal jsem vsechny prispevky s chybou 0170, o vaze byla zminka snad ve 2. Me se motor chova naprosto normalne v jakemkoliv rezimu vc. volnobehu, ktery je klidny nic "nehoupe". Usuzuju tedy, ze vaha bude OK. Pokud zavadu zresetuju (U585 mi na to staci ) nekdy se objevi znovu po 5 nekdy po 30 km. kdyz je uz motor ohraty na provozni teplotu. Hypoteticky jde vaha cistit (spec. sprej) nebo pomuze pouze vymena. Zacal bych vsak od te lambdy 1. ridici pak 2. diagnostickou.
Mno jak myslis, ale jak jsem psal me pomohla ta vaha. Samozrejme, ze se muze jednat o jinou zavadu. Ale ja bych prvni zkusil si od nekoho pujcit vahu. Pasuje ze vsech 1,8 ze Zafir a Aster.
Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100
Ja vahu samozrejme zkousel i cistit a beze zmen a jestli jde opravit nevim, ale asi ne. Ale jak rikam zkus najit nekoho v okoli, kdo ma 1,8ku a prohodte si vahy.
Ja jsem potom koupil starsi vahu od clena Bundeles asi za litr.
Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100
Vahu jsem vecer vyndal, vypada jak fungl nova, zadna mastnta ani necistoty ci jina poskozeni. Preventivne jsem ji tedy "procistil" v isopropylahoholu (nezanechava zadny povlak).
Uvidim zitra, kdyztak zajedu na vrakac do Brezan, poskytuji tam /udajne/ zaruku 6 mes.
No a pak se nachystam na ty lambdy. Je to takovy pokus-omyl....
Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100
o vikendu vymenena lambda /orig. GM/. Po nastartovani se krome zname P0170 objevila nova chyba P0135 - chybny vyhrev lambdy. Sice nova, ale zrejme vadna. Poradte nekdo jaka je pro tento motor idealni znacka lambdy s orig. koncovkou, prip. univerazl na predelani. Dik
Takže P0170 svítí stále, nová zadní lambda - tu mi přímo označila diagnostika, vyměněna váha - houpavé kolísání otáček je pryč. No a teď bych to viděl na lambdu před katem...
Dříve:
Fiat Uno 1.5, Škoda Fabia 1.9 SDi, Ford Escort 1.4, Opel Corsa 1.0,
Renault Clio 1.2, Mazda 626 1.8, Opel Zafira 1.8 16V, 85 kW,
Renault Kangoo 1.2 16V, Škoda Fabia 1.4 16V, Škoda Felicia 1.9D
Nyní konečně opět:
Opel Zafira 1.8 16V 92kW, r.v. 4/2002, black metal
Škoda Fabia 1.9 SDi