Reklamace a váš názor děkuji

Co se jinam nehodí pište sem
Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Reklamace a váš názor děkuji

Příspěvek od hansdob » 19 led 2011, 15:25

Koupil jsem díl od opela a jelikož jsem zručný vyměnil jsem si ho sám ale bohužel po tříměsíčním provozu se díl poškodil a opel nyní tvrdí že díl nemontovali oni ani servis který má s opelem nějakou smlouvu a tak reklamaci nechce řešit. Co si o tom myslíte vy?? Děkuju
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Reklama
 

Uživatelský avatar
manduss
Příspěvky: 146
Registrován: 20 bře 2010, 23:24
Bydliště: Jičín

Re: Reklamace a váš názor děkuji

Příspěvek od manduss » 19 led 2011, 15:39

Že je to blbost. Záruka je snad na díl, ne? Jestli na něm nejsou známky poškození montáží nebo demontáží, tak to podle mě musí uznat.
1,6 X16XEL

Uživatelský avatar
22 ToMik
Příspěvky: 577
Registrován: 31 říj 2009, 10:24
Bydliště: Pardubice

Re: Reklamace a váš názor děkuji

Příspěvek od 22 ToMik » 19 led 2011, 15:51

nevím jak je to s díly na auta, ale když kupuji elektroniku nebo HW, tak je na faktuře jasně napsáno, že na montáž zboží (i jeho zapojení) je vyžadována odborná způsobilost alespoň xx úrovně a xxx vyhlášky č. xxx, ale nikdy jsem neměl s reklamací problém, pokud nebylo na dané věci poznat, že byla poškozena montáží nebo demontáží :|
nyní: Zafira B Z18XER, 2007
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000

Radoš 92
Moderátor
Příspěvky: 8697
Registrován: 27 úno 2007, 00:08
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace a váš názor děkuji

Příspěvek od Radoš 92 » 19 led 2011, 16:55

Na díl je záruka, ale na vady dílů, to se netýká poškození způsobené montáží, nebo demontáží, nebo tedy ano, vztahuje, ale pouze v případě, že jej montuje odborný servis, což v tomto případě je Opel, kde jsi tu součástku montoval. věřím, že případná reklamace by byla problém i tehdy, kdyby jsi díl koupil v jednom Opelu a ve druhém ho nechal namontovat. Takto je mi léto, ale záruku ti na 100% neuznají, je-li vada opravdu způsobená neodborným zacházením. Pokud je to vada materiálu, nebo výroby dílu, pak se na to záruka vztahuje.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Reklamace a váš názor děkuji

Příspěvek od spermin » 19 led 2011, 16:57

22 ToMik píše:tak je na faktuře jasně napsáno, že na montáž zboží (i jeho zapojení) je vyžadována odborná způsobilost alespoň xx úrovně a xxx vyhlášky č. xxx,
pokud tam není nic o odborné montáži, tak to vrať a připomeň jim něco u tom že můžeš požadovat i cenu práce, a nedej se.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace a váš názor děkuji

Příspěvek od hansdob » 19 led 2011, 17:02

Zatím děkuju za reakce. Na fakturu se podívám co je tam v poznámkách jinak u mého obvyklého dodavatele dílů mám v poznámkách zboží určeno k odborné montáži ale nikdy s reklamací problém nebyl.
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace a váš názor děkuji

Příspěvek od denny » 19 led 2011, 17:05

Raději konkretizuj díl,který chceš reklamovat.Jestliže se jedná o jakoukoli elektroniku,tak asi nepochodíš.

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace a váš názor děkuji

Příspěvek od hansdob » 19 led 2011, 17:12

Vysokotlaké čerpadlo benzínu. Je to mechanickej díl který se dvěma šrouby přišroubuje na hlavu a není třeba žádné jeho nastavení.
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace a váš názor děkuji

Příspěvek od denny » 19 led 2011, 17:19

Závěr reklamačního technika už slyším dopředu."Vlivem použití nekvalitního paliva došlo k poškození dílu a proto reklamace nemůže být uznána.S pozdravem bla bla bla......"

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace a váš názor děkuji

Příspěvek od hansdob » 19 led 2011, 17:21

ne oni ještě než něco vůbec tak rovnou zdělili at fakturu nenosím že to nemontovali oni ne že nějakej důvod
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace a váš názor děkuji

Příspěvek od denny » 19 led 2011, 17:33

Reklamaci přijmout musí a sepsat reklamační protokol taky-občanský zákoník.
Jestli jsi ti ale kupoval na IČO a ještě třeba se slevičkou,tak nemusí skoro nic,ani žádné vyjádření ani termíny nejsou stanoveny-obchodní zákoník.

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace a váš názor děkuji

Příspěvek od hansdob » 19 led 2011, 17:37

ne je to koupeno na fyzickou osobu servis již mnoho let nemám sedím v teple a tohle mě jen baví.
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Uživatelský avatar
tuomas
Příspěvky: 55
Registrován: 31 led 2010, 16:15

Re: Reklamace a váš názor děkuji

Příspěvek od tuomas » 19 led 2011, 18:32

Taky mi kdysi opel u kupování pitomého držáku na sl. brýle dal papír, kde bylo něco ve smyslu ...POKUD NENAMONTUJEME "MY", ZÁRUKA PADÁ... Tohle jsou ta ...píp... privilegia aut. prům., servis prohlídky apod, všude se pak ohánějí zárukou a ovce platí a platí. Za chvíli daj hlavy dohromady třeba výrobci televizí, budou muset odborně zapojit za nemalý poplatek (co když anténu narve nějakej jouda do sluchátkového výstupu!!! na to máme školené odborníky!!!), poté chodit jednou ročně za třeba 1500,- vyčistit vnitřek od prachu, seštelovat barvy atd, jinak padne záruka. Poté výrobci praček, mobilů....a prostě všeho, všichni budou chodit na garančky se vším a platit, platit, platit... když to maj jedni, proč né ostatní?! se divím, že to už dávno nerozjeli :wink:

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace a váš názor děkuji

Příspěvek od hansdob » 27 kvě 2011, 21:49

No tak rozseknuto. Reklamaci přijali, slova o neodborné a špatné montáži stáhli zaonačili je jinak ale reklamaci neuznali že díl musí montovat oni nebo servis který má pravidelně školené pracovníky a oficielní přístup do TISu kvůli dodržení těch správných postupů takže amen :twisted:
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Majesty
Příspěvky: 2642
Registrován: 03 zář 2008, 09:15
Bydliště: Metropole Libouň (na dohled Blaník)
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace a váš názor děkuji

Příspěvek od Majesty » 27 kvě 2011, 22:01

Pokud je to díl za pár stovek, tak to asi nemá cenu řešit. Jinak by se to určitě dalo řešit přes nějakého znalce, který by prokázal, že provedená montáž byla dostatečně odborná a neměla žádný negativní vliv na funkčnost dílu. Následně by musel znalec potvrdit, že díl se poškodil na základě, například, výrobní vady. Potom by to asi uznat museli, ovšem cesta je to zdlouhavá a nákladná, takže se většinou moc nevyplatí. Ale někdy pomůže při jednání i samotné nastínění takového postupu a někde občas na to i slyší.... Navíc si myslím, že při reklamaci je na nich, aby prokázali, že došlo k poškození neodbornou montáží.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
Obrázek Obrázek O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/

Odpovědět