Jedná se o atandardní astru 1,6 55kW vyrobenou v prvních měsících výroby.k nám se dostala až v roce 2005 - jako mé druhé nebo třetí auto(to druhé bylo pujčeno od tchána po mé nehodě)

By jm9454 at 2010-09-29
Asi do měsíce byl křest:

By jm9454 at 2010-09-29 a jak k tomu jménu přišla? no snažili jsme se o holčičku, tak když neumí manželka, tak jsem si pořídil svoji Barču.
Od loňského roku, kdy jsme spolu s Barčou (manželka je Romana!) členy klubu jsem Barče pořídil i pár samolepek, tak ať víte kam koukat:


jedna výletní s mladší segrou:


Jinak po koupení jsme měnili alternátor - asi ve 150 000 - táhli nás z cesty na dovolenou, (Z chlumce nad cidlinou, v té době jsem ani neměl tušení kus odtud by nám možná mohl pomoci denny!
další roky se nám rozsvítilo magické oko - oranžová ikonka elektroniky motoru, po výměně čidkla klepání, kabeláže byla nakonec diagnostikována vadná řídící jednotka, a Barča byla u Dr. v AutoSteiger - šikovní kluci, a poloviční cena než ŘJ z vrakáče!
Další chyby byly už řekněme provozní - propálené parohy, špatné čelisti zadních bubnů - inu Barča byla jedno z posledních co opouštělo při povodni 2005 areál podniku...- do teď té kraviny lituji!!! že jsem neutekl dříve.
A nadstandartní upravy:
dodělávané mlhovky
ostřikovače Alá Insignia - díky Adamovi!
Autorádio Clarion...prostě nám kazeta už nestačila.
Potahy od manželky k třicentinám, snažila se prý ušetřit z mateřské na nové auto, ale nakonec to vzdala a koupila mi potahy a sobě čokoládu

Nová světla - při ranních cestách už mě přesvicovali a oslňovali i cyklisti

Nyní dodělán paměťový cyklovač, a datum na display.
No litáků ani lepšího nárazníku se Bardule asi nedočká, přeci jen je větší tlak na bydlení a když jsem se rozhodoval o náhradních discích tak jsem neměl odvahu jít do použitých a forum jsem neznal
