Dalším a to větším problémem je stále probliblikávající a rozsvěcující se kontrolka elektr. motoru,která cca do 2000 otáček začne svítit a až po přidání plynu nad 2000 otáček zhasne.V těchto otáčkách celkem drží výkon,ale jakmile se auto dostane nad 4500 otáček,motor úplně ztratí výkon a rázem se z něj stává ohromný lenoch a v tom případě pátý rychlostní stupeň nepřipadá vůbec v úvahu
 
   
   .
 .Diagnostika ukázala: Agr ventil a dvě nějaké podchyby s výfuk. plyny.
Agr ventil jsme nechali vyčistit,chyba stále trvá.Již tady zmiňovanou váhu vzduchu diagnostika vůbec neukázala.
Takže teď vůbec nevíme co s tím dělat????
 
   
  
Ještě se nám zdá,že turbo spíná déle než by mělo cca 2700ot.
Pokud by jste někdo věděli co stím prosím poraďte,za každou odpověď moc děkuju!!!


 
 


 ,ale jinak naprostý souhlas.astraman by mohl vyprávět
 ,ale jinak naprostý souhlas.astraman by mohl vyprávět 
 
 

