Mám taky pocit že to ovlivnuje konštrukcia motora ako aj nespravny spôsob ovladania auta, myslim bud to podtačanie motora alebo zase pretačanie, ale najskôr to bude podtačanim! Mál si už na tvojej zafke dvojhmotny zotrvačnik, lebo ked sa nemylim tak od modelu 04 a vyššie ho tam ladovali a motor išiel o dosť jemnejšie. Dnešne dizlaky sú už všetke z dvojhmotenkou ale aj tak niečo praskne ale už nie tak často! EDIT: Asi založim obdobne vlakno: Kolik vám vydržela klika na dizlu? A budeme mať prehľad ako to je v skutočnosti aj zo životnostou kľuky! Mimochodom do vzdialenej buducnosti pozeram aj po inej alternative tohoto motora kandidatom sú: 1.9cdti resp. 2.0 cdti z novšej proviencie kde je potrebne doriešiť elektroniku a tradáááá do upgrade!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
já jsem u svého géčka s motorem x14xe na skoro 275 tis...mám ho od necelých 160 tis. a krom běžných věcí jsem dával startér, chladič klimy,zadřený přední ventilátor na chladiči, cívka v klimakompresoru, opravovaly se kabely v průchodce, dva omezovače dveří - které už nedržely, lano ručky a začínající květinovou výzdobu zadních lemů...
ja se svojí X14XE má 202 700Km..měněny rozvody,filtry,oleje,termostat jinak zatím nic většího:) a přes leto jezdím na E85,ale ne na čistej míchám s benzínem:)
Opel astra G 1.4 16v Rv.1999 66Kw
Kod motoru: X14XE
Dneska zafinka 277777! Do konca roka určite padne aj 280tkm
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Pajaku ešte jednu nadrž vyjazdiš a budeš v klube 300 000km . Na buduce leto tam budem aj ja!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Zafira A X16XEL - skoro 238tkm. Motor původní. Od 210 tkm na LPG
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 157tkm
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
jerry mouse píše:Pajaku ešte jednu nadrž vyjazdiš a budeš v klube 300 000km . Na buduce leto tam budem aj ja!
Tak aj ja som v klube 300 000km a predpokladam že v lete 2018 tam dam o dalšiu stovku viac. Aktuálne 22.6.2016 je 321000km.
Naposledy upravil(a) jerry mouse dne 19 čer 2016, 23:29, celkem upraveno 2 x.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Dneska ráno sednu do auta a hele mám tam přesně 250,000km.
Mám motor X16XEL. EGR jede. Olej nepapá (před 40tkm byl repas hlavy).
Jinak standart (olej, filtry, svíčky atd.) A podle počasí mi nejspíše blbne zapalovací lišta.
Chci to dojet do 300,000km. Když to pojede, tak jedeme dále. Ale chtělo by to novou sedačku u řidiče.
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 157tkm
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS