tak a máme tu problém přd vánocema se to vždy hodí. praskla mi pojistka když jsem měnil žárovku v osvětlení kaslíku. Pak se zablesklo a cvaknul centrál. A rupla pojistka taky. Skusil jsem auto zamknout a už jsem ho neodemkl. Prolezl sem kufrem(ten klíčken otevřít jde). A otevřel si u řidiče vytaženík čudlíku. Ostatní dveře nejdou vycvaknout ani silou. Asi se zamklo na druhý cvaknutí a jsou odpojený zámky. Na pokus odemknout dálkou reagují je binkry a nic víc. Po rozebrání tapecu u řidiče jsem s Mirdou objevil ulomený táhlo, ale to s tím nemá nic společnýho. Trochu mě vadí mít 7mi místný auto a jezdit solo, protože se tam nikdo jinej než já nedostane. MÁ NĚKDO NĚJAKEJ NÁPAD??????? Průchodku zkouknu zítra ale moc velkou naději si nedělám. Napadá mě řidící jednotka centrálu.
Zkoušeli jste měřit? Nevzal ten zkrat i některou z nadřazených pojistek v motoru? Nějak se mi nezdá, že by od zkratu na žárovce v přihrádce měl "vyfajrovat" centrál . Ale možné je všechno. Zkusím ti sem napsat, která velká pojistka je pro centrál.
Edit: takže pro centrál jsou to pojistky:
F2 - 60A - potenciál 30
F2.11 - 20A - potenciál 30
F3.21 - 5A - potenciál W
F3.13 - 5A - potenciál 15
Ale ta lampička by měla být z pojistky F1.28 - 5A přes pojistku F1 - 60A na potenciál 30, což se s centrálem moc nepotkává. Chce to měřit, jestli máš na konektorech pro centrál všechna napětí.
Přílohy
Naposledy upravil(a) vasekpetr1 dne 17 pro 2011, 22:09, celkem upraveno 1 x.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
vizuelně jsou v pohodě všechny pojistky ale měřák nebyl k mání a jako už tradičně se problem vyskytl asi půl hodiny před setměním.A jestli máš na mysli ty pojistky u motoru jak jich je asi 7 nebo kolik nad sebou a jsou fakt velký tak ty jsou v poho.
hante, takto vaříme z vody a spekulujem - bez měření se nikam nedojde. Já bych to viděl na pojistku. Ostatní věci v autě fungují? Světla, varovné blinkry, rádio? A ty velký pojistky v motoru jsou v "poho" jak? Vizuelně? Tak to bych netvrdil. Ale ty velké jdou ven až při velkém zkratu. Já bych to viděl na některou z těch "menších" hodnot. Hlavně zkontroluj tu F2.11, která dává trvalé napětí pro zámky.
Potom ještě se tam motá multitimer pro zhasnutí lampičky, svit blinkrů, zhasnutí po zamčení, ale to už jsou čiré spekulace.
Jen pro klid duše: napájení multitimeru:
F3.21 - 5A - potenciál W
F2.18 - 5A
F2.24/F2.44 - 15A - potenciál 56
Naposledy upravil(a) vasekpetr1 dne 17 pro 2011, 22:29, celkem upraveno 1 x.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
všechno zatím vizuelně a vše funguje jak má. Rodinku jsem naložil kufrem a normálně sme jeli. světla a klakson blinkry i výstrahy - vše maká. kéž by to byla jen pojistka. jen nejedou zámky. bez reakce. a jak už jsem psal nejdou ani vytahnout kolíky abych otevřel u spolujezdců. když použiju dálku tak bliknou jen blinkry a nic víc. A zůstalo svítit stropní světlo ale to jsem vyřešil vyjmutím pojistky.
můž to být způsobeno tím že jsem si nechal udělat podsvícení klik??? mam to na tu lampičku napojený. a dá se nějak obejít ten mulťák abych mohl otevírat i ostatní dveře???? Než se to opraví
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Tak závada odstraněna. Byla to závada na ŘJ centrálu. To co je na fotce stačilo proletovat a maká to. Jen mě zaskočila skutečnost že i přes otevřené dveře se auto zamklo a závora fungovala tak že se do auta nedalo dostat jinak než kufrem a kdyby se mi nepovedlo klíčem náhodou zbastlit táhlo tak by se tam nedalo vlézt ani od řidiče. Už vím proč nemají zloději rádi Opely. čistě teoreticky nedobytný auto.