AGR / EGR

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo »

Tech2 Ti ukáže přesnou verzi softu. Vydržte do pondělka, skočím za kámošema do opla a budeme chytřejší. :wink:
END
Reklama
 

pepca

Příspěvek od pepca »

Michal Vlas píše:Jo přesne tak to je ten samej problem. Hele a jak zjistim ten softvér?? Ja si totiž myslím ze mam měněnej PC :?
:D tak já mám tu svojí sice model.řada 99,ale v oplu zjistili,že tam mám již softvér z roku 2003,asi si to nechal přehrát ten Helmut co to měl než to šlo do Čech,chtěl jsem tehdy ten softvér právě nahrát na ten novější,a v Plzni mně to v oplu odhalili že to tam již údajně je,tak jsem zvědavý,zda ten problém je díky tomu novějšímu softíku,chtělo by zjistit,zda tu někdo s novějším vozem to AGR zaslepoval a zda to šlo,no jo,ale ty novější zase můžou mět dvě sondy,a tam to prý také nejde,tak budem muset tedy čekat jaké řešení je,zda to vůbec lze,nebo né, :( :oops: :oops:
Michal Vlas
Příspěvky: 159
Registrován: 16 led 2007, 20:17
Bydliště: Volary

Příspěvek od Michal Vlas »

Počkame :D 8)
Astřík 1.6 16V Comfort-Sport r.v.1998
Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian »

Taky počkám :D 8)
Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian »

Tak jsem ho vyfotil a zajímalo by mě kde je ta jehla. Když jsem ho zkoušel tak mě šel ten ventil zatlačit dovnitř jenom asi tak 1mm. Je to správně?
Obrázek
Michal Vlas
Příspěvky: 159
Registrován: 16 led 2007, 20:17
Bydliště: Volary

Příspěvek od Michal Vlas »

Co to tam maš?? To sem eště nevidel :shock: Ja mam tendle Obrázek Obrázek
Astřík 1.6 16V Comfort-Sport r.v.1998
pepca

Příspěvek od pepca »

Michal Vlas píše:Co to tam maš?? To sem eště nevidel :shock: Ja mam tendle Obrázek Obrázek
:wink: já mám ten samý,ale vidím,že ten malej černej ventilek máš celkem čistej :shock: :shock:jeduný,čeho jsem si asi nevšiml,zda tam mám také ještě těch pět menších otvorů kolem,to opravdu nevím :oops:
Michal Vlas
Příspěvky: 159
Registrován: 16 led 2007, 20:17
Bydliště: Volary

Příspěvek od Michal Vlas »

Jo čistě vipadá a dokonce jsem ho eště ja proplach v acetonu. Tek z toho strašnej humač ale nepomohlo to :cry:
Astřík 1.6 16V Comfort-Sport r.v.1998
Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian »

Tak to já mám asi nějakej novější
Michal Vlas
Příspěvky: 159
Registrován: 16 led 2007, 20:17
Bydliště: Volary

Příspěvek od Michal Vlas »

Ty malinky otvory jsou zavity. Jsou tam videt zavity,Tím je přidělana ta cívka či co toje k tomu sedlu.
Astřík 1.6 16V Comfort-Sport r.v.1998
Uživatelský avatar
HonzaL
Příspěvky: 380
Registrován: 10 zář 2006, 18:46
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od HonzaL »

TO Marian:Zkus na krajní kontakty EGR ventilu připojit 12V a uvidíš kam ta jehla jde.Podle fotky máš ten typ co chodí ven a podle toho musí být udělaná podložka.
pepca

Příspěvek od pepca »

Marian píše:Tak to já mám asi nějakej novější
tak to je sice pravda,ale hlavně máš proti nám jiné označení motoru,Otas má asi také to samé co ty :wink:
pepca

Příspěvek od pepca »

HonzaL píše:TO Marian:Zkus na krajní kontakty EGR ventilu připojit 12V a uvidíš kam ta jehla jde.Podle fotky máš ten typ co chodí ven a podle toho musí být udělaná podložka.
:wink: já udělal podložku která měla otvor na ten ventilek,tudíž mohl bez problémů vlastně chodit,vysunout se,přesto se po zahřátí rozsvítila kontrolka elektroniky :(
Michal Vlas
Příspěvky: 159
Registrován: 16 led 2007, 20:17
Bydliště: Volary

Příspěvek od Michal Vlas »

Ne ta jehla je dole a slačí se dovnitř. a neodpalím ho??? :D sice je zaslepenej ale ale :wink: Těch vystupu je tam hafo Obrázek
Astřík 1.6 16V Comfort-Sport r.v.1998
Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo »

Pozor, i když je zaslepenej, musí bejt funkční, jinak to bude házet chybu na jednotku. Zaslepení se nedělá proto, aby jsi nemusel kupovat novej, ale aby Ti motor netahal spaliny z5 na sání. :wink: Pokud ho máš nefunkční, jednotka bude hlásit chybu egru, snímá jeho činnost, ne průchodnost.
END
Odpovědět